• Jullie weten vast wel dat ik helemaal weg was van een jongen? Nou, ik kom er dus nu via via achter dat hij verkering heeft met M. Ik dacht dat het wederzijds was, we hebben immers al lopen zoenen. Wie weet hoe lang hij haar al leuk vond. Fucking hell. Sorry voor mijn gescheld, maar mijn frustratie moest er even uit. - Nee, ik kan hem niets kwalijk nemen, ik had hem niet verteld dat ik hem leuk vondt, maar ik dacht dat ik dat wel uitstraalde?

    Fuckerdefuck.

    Jongens zijn nu eenmaal klootzakken..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je hebt al met hem gezoend, en hij verteld je niet even dat hij al een vriendin heeft? Dat is echt zielig. Wat een player --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Je hebt al met hem gezoend, en hij verteld je niet even dat hij al een vriendin heeft? Dat is echt zielig. Wat een player --'

    Het is pas sinds Zaterdag aan. Maar alsnog! Wie weet hoelang hij haar al leuk vondt! Ik bedoel, je neemt niet verkering met iemand die je een dag leuk vondt?!

    Jongens zijn fucking klootzakken.

    ik word stiekem weer kluizenaar en non ;x


    We can only learn to love by loving.

    Dan vind ik niet dat hij je moest zoenen, hij had het wel mogen vertellen. O.o
    Ik bedoel, je wordt toch niet op 1-2-3 verliefd?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    DOOD AAN JORDI!
    -hoofdletters zijn nodig ja!-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, wat een naaistreek ;o Afschieten die handel. Maar, dat hij dan met jou gaat zoenen en dan vervolgens met een ander meisje neemt. Wat een player ;o

    Compass schreef:
    Dan vind ik niet dat hij je moest zoenen, hij had het wel mogen vertellen. O.o
    Ik bedoel, je wordt toch niet op 1-2-3 verliefd?

    Ja, dat vondt ik ook al. En hij was zowat telkens de gene die begon.

    Vandaal schreef:
    Jongens zijn fucking klootzakken.

    ik word stiekem weer kluizenaar en non ;x



    pffft in het klooster is het ook niet zo fun hoor
    je kan altijd gwn helemaal allenig blijven (wat dan uiteindelijk gwn gelijk staat aan kluizenaar)


    Change, the only good thing in this world.

    sommige jongens zijn gewoon emotieloze klootzakken.

    echt zielig dat hij je kust en niet zegt dat hij een vriendin heeft.

    eet hem op(duivel)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    softspoken schreef:
    sommige jongens zijn gewoon emotieloze klootzakken.

    echt zielig dat hij je kust en niet zegt dat hij een vriendin heeft.

    eet hem op(duivel)

    Renée en ik zijn al moordplannen aan het maken! _O_

    Cacharel schreef:
    (...)
    Renée en ik zijn al moordplannen aan het maken! _O_


    als je nog hulp nodig hebtxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat een zak, zeg! Dat soort jongens zijn gewoon ontzettend triest en hij is je sowieso niet waard.
    Als je er aan toe bent, kun je misschien even wat vriendinnen opbellen en een lekker meidenmiddagje houden. Kun je meteen al je frustraties eruit gooien bij bergen chocola en dikke knuffels krijgen.
    Sterkte meid, ik vind het echt naar voor je.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Wat een zak, zeg! Dat soort jongens zijn gewoon ontzettend triest en hij is je sowieso niet waard.
    Als je er aan toe bent, kun je misschien even wat vriendinnen opbellen en een lekker meidenmiddagje houden. Kun je meteen al je frustraties eruit gooien bij bergen chocola en dikke knuffels krijgen.
    Sterkte meid, ik vind het echt naar voor je.

    Dankjewel, mijn vriendin geeft vrijdag een feestje, dan ga ik gewoon helemaal los.

    wat een piemol ;x


    T O K I O H O T E L < 3