• ...vanwege die "tips" op pro ana sites. Ik wilde gewoon even kijken wat er allemaal voor walgelijks opstond, maar ik moest bijna huilen.
    Het is toch verschrikkelijk dat mensen niet inzien dat ze mooi zijn zoals ze zijn, en dat ze zichzelf uithongeren om af te vallen totdat ze skeletten zijn. Zulke sites moeten echt verboden worden. Als ik iemand hiermee kwets, jammer dan, maar het is echt verschrikkelijk om het allemaal te lezen.
    Bah, ik zou alle mensen wel door elkaar willen rammelen en zeggen dat ze zich niet moeten inlaten met zulke ideeën!

    Sorry, ik ben in de periode dat ik me van alles aantrek.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Woow, die mensen daar maken gewoon dikke plannen met elkaar hoe ze van eten af kunnen komen. Ik kan me geen leven zonder eten voorstellen. Ik vind het vet erg dat ze zo vreselijk denken over zichzelf.


    Smile and live.

    ik heb ook wel eens op een pro ana site gekeken omdat ik gewoon nieuwsgierig was en idd.. dan besef je echt hoe erg het is. en dat sommige mensen er ook nog echt in geloven! afschuwelijk..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mudblood schreef:
    (...)
    Lekkere regering hebben wij. Ze zijn allemaal fel op geld en andere culturen, maar sites verbieden die meisjes de afgrond inhelpen, ho maar.

    En jongens! Waarom vergeet iedereen de jongens?
    Die hebben er ook las van, maar omdat het als een meiden ziekte gezien word krijgen die nog minder hulp en loopt het nog vaker slecht af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Funeral schreef:
    Er zit wel een dieper verhaal achter die sites dan wat de meeste mensen denken hoor, het is niet alleen elkaar aanmoedigen om zoveel mogelijk gewicht te verliezen.
    Oke, ik houd mijn mond al. (':


    Let it come and let it be

    Funeral schreef:
    Er zit wel een dieper verhaal achter die sites dan wat de meeste mensen denken hoor, het is niet alleen elkaar aanmoedigen om zoveel mogelijk gewicht te verliezen.
    Oke, ik houd mijn mond al. (':


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    En jongens! Waarom vergeet iedereen de jongens?
    Die hebben er ook las van, maar omdat het als een meiden ziekte gezien word krijgen die nog minder hulp en loopt het nog vaker slecht af.


    Ja, zeker de jongens! Heel veel Pro-Ana sites hebben ook een stukje voor de heren...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Funeral schreef:
    Er zit wel een dieper verhaal achter die sites dan wat de meeste mensen denken hoor, het is niet alleen elkaar aanmoedigen om zoveel mogelijk gewicht te verliezen.
    Oke, ik houd mijn mond al. (':


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Casuelle schreef:
    Woow, die mensen daar maken gewoon dikke plannen met elkaar hoe ze van eten af kunnen komen. Ik kan me geen leven zonder eten voorstellen. Ik vind het vet erg dat ze zo vreselijk denken over zichzelf.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Funeral schreef:
    Er zit wel een dieper verhaal achter die sites dan wat de meeste mensen denken hoor, het is niet alleen elkaar aanmoedigen om zoveel mogelijk gewicht te verliezen.
    Oke, ik houd mijn mond al. (':

    Zoals?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sylvain schreef:
    (...)
    Zoals?

    Hongeren naar "controle", of mensen bewijzen dat ze fout zitten. Het afvallen kan ze ook het gevoel geven dat ze iets kunnen, sommige zien het als een "talent".


    Let it come and let it be