• Hey,
    Ik heb een vraagje over een jongen die ik ken.
    We zaten vorig jaar in de dezelfde klas. De laatste twee maanden van vorig schooljaar zag ik hem vaak naar me kijken. Het begon me op te vallen toen hij naar me keek nadat hij iets gênantes deed.
    Sinds dit schooljaar zitten we niet meer in dezelfde klas.
    De afgelopen weken glimlachte hij heel opvallend en veel naar mij.
    Sinds deze week zie ik hem soms naar me kijken maar zonder glimlach. Zijn vrienden kijken wel heel vaak mijn kant op terwijl hij dat soms doet.
    Het valt me ook op dat hij soms glimlacht als ik voorbij loop en hij kijkt ook naar de mensen met wie ik om ga.
    Wat denken jullie hiervan? Want zijn gedrag verward mij. :S

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 20:05 ]


    Let's always be stupid! Forever! :3

    Ik zou er niets achter zoeken.


    26 - 02 - '16

    Misschien wil hij met je praten, maar durft hij niet?


    Physics is awesome

    Insouciant schreef:
    Ik zou er niets achter zoeken.
    .

    Dit. Je kan hooguit terug lachen als je hem ziet kijken, of een keer hoi zeggen, maar niet overal hoeft iets achter te zitten denk ik...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als je er zelf niks mee wil doen of hem zelf niet leuk vind ofzo zou ik er niet teveel aandacht aan geven. Het hoeft niet altijd wat te betekenen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    Als je er zelf niks mee wil doen of hem zelf niet leuk vind ofzo zou ik er niet teveel aandacht aan geven. Het hoeft niet altijd wat te betekenen


    16 - 09 - '17

    Ik zou er inderdaad ook niet teveel achter zoeken. Als je echt wil kan je altijd eens contact proberen zoeken, al is het via social media. ^^


    Let the Night embrace you

    Insouciant schreef:
    Ik zou er niets achter zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kijken zegt heel erg weinig als je nooit met hem praat :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Insouciant schreef:
    Ik zou er niets achter zoeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catan schreef:
    Kijken zegt heel erg weinig als je nooit met hem praat :')


    wat was dit ookalweer

    Jouw spelling van 'verwart' verwart me.


    Maar zoals alle anderen zeggen, zoek er niet teveel achter. Ik glimlach ook zovaak naar mensen, dat betekent ook niets, hoor :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vind je hem leuk of niet?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waarom denk je direct dat hij verliefd is op je? -Die impressie krijg ik namelijk van je.
    Ik glimlach ook naar andere mensen, dat heet gewoon vriendelijk zijn. En dat hij rond kijkt als hij iets gedaan heeft waar hij zich voor schaamt is ook een natuurlijke reactie. Als je valt kijk je toch ook op wie het allemaal gezien heeft? :W
    Persoonlijk zou ik er niet te veel achter zoeken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik snap wel waarom je dat denkt, dat heb ik ook wel eens op school gehad. Maar blijkbaar bleek het niks te zijn. Het kan ook wel wat zijn, en daar kun je alleen achter komen door met hem te praten.

    bij genants denk ik heeeel erg door :$