• Ten eerste als mensen via msn of weetikveelhoe je sturen van 'reageer op deze foto alsjeblieft' en als je dan iets reageert in de aard van 'mooie', dan gaan ze je lopen quoten met 'nee dat ben ik niet', dan denk ik echt van 'Je vraagt me te reageren, ik reageer en dan ga je nog irritant lopen doen', of dan van die discussies 'jij bent mooier' 'nee, jij'. Irritant
    (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Convicted schreef:
    Alsof je zelf zoiets soortgelijks nooit hebt gedaan..

    Als iemand zeurt is het ook irritant, zoiets doe je zelf ook. ;)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik reageer sowieso niet als iemand mij zoiets vraagt! Ik reageer als ik de foto echt mooi vind, anders niet!
    En dat vind ik ook vreselijk irritant! Zo heb ik ook nog van die mensen op bijv. Hyves die dan een WWW hebben met: 'Reageer als je -naam- mooier vind' en dan heeft diegene dat dus ook, maar met die naam van die ander -wow rare zin. Ik vind dat zo'n aandachttrekkerij. Als iemand een foto niet mooi vind, zetten ze 'm niet online.

    Lovefaker schreef:
    (...)
    Als iemand zeurt is het ook irritant, zoiets doe je zelf ook. ;)

    Ik ben niet zo hypocriet om dat niet toe te geven, maar ik maak er nog geen topic over aan. :-)


    Rated by prejudice.

    Convicted schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo hypocriet om dat niet toe te geven, maar ik maak er nog geen topic over aan. :-)

    Ik wel. En ik zeg ook niet dat ik niet toegeef. Lol.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 19:35 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Struggle schreef:
    Aandachtsgeil zijn die mensen.. (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Convicted schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo hypocriet om dat niet toe te geven, maar ik maak er nog geen topic over aan. :-)


    Wat maakt het uit dat zij er een topic over aanmaakt?
    Blijf dan weg ofzo als het je niet boeit. :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Wat maakt het uit dat zij er een topic over aanmaakt?
    Blijf dan weg ofzo als het je niet boeit. :Y)


    En zo is het (nerd)

    Struggle schreef:
    (...)
    Wat maakt het uit dat zij er een topic over aanmaakt?
    Blijf dan weg ofzo als het je niet boeit. :Y)

    Laat mij dat zelf maar bepalen, daar ga jij namelijk niet over. ;-)


    Rated by prejudice.

    Ik heb een hekel aan zulke discussies --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Omg daar word ik dus écht agressief van hé. Soms als ik reageer op een foto van een vriendin, en ik ben me er van bewust dat zij zo eentje is, dan plaats ik gewoon een hartje ofso, zodat we die soort discussies kunnen vermijden, want ik word er kreupel van.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Aha, daarom heb ik niet zulke stomme dingen. Ten eerste, ik ga geen foto's van mezelf erop zetten, aangezien die iedereen ze dan kan zien en ik dus echt niet een van die tutten ben die met 8957 cm foundation en een duckface daar gaan poseren, dat past gewoon niet. En ten tweede, omdat soort duscussies te vermijden. (krul)


    wth.