• Ja, daaaaaaaaaag!
    Mijn beste vriendin werd in mei 16 jaar, dus ik wilde natuurlijk iets heel leuks voor 'r doen. Ze had het erover dat ze, net zoals ik, naar veel 'kleine' concerten wilde, dat leek haar heel leuk. Helaas vind ze de muziek waar ik naartoe ga, niet even leuk. Behalve Waylon.
    En blijkt nou net dat hij 21 oktober in 't Paard komt! Dus ik dacht; dat doe ik als verjaardagscadeau! Ik ben hartstikke blut, maar 48 euro (incl. mijn kaartje) heb ik voor haar wel over. Nou, besteld en alles, gezegd dat ze 21 oktober móét openhouden en niet mag opzoeken wat het is. Zij helemaal enthousiast natuurlijk, en ik ook.
    Zegt ze net: 'Valt het nog steeds op 21 oktober? Aangezien we nog op fietsvakantie willen in de herfstvakantie.'
    Ik dacht echt, NEE. Als zij het me gaat flikken om niet te komen 21 oktober, dan heeft ze echt een probleem. Op 1 mei, haar verjaardag, had ik het 'r al verteld.
    Echt, ik word woedend als zij (én haar ouders natuurlijk) zeggen dat ze niet kan.
    !@#$%^&*(O). Verdomme. ]: Ben ik de enige die dit een naaistreek vindt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ze kan er natuurlijk niks aan doen, maar als het zo zou zijn dat ze niet kan, is het wel kut ja.

    Ze kan er éígenlijk niets aan doen, omdat ze met dr ouders gaat. Ze had het wel aan haar ouders kunnen vertellen, en daar rekening mee kunnen houden. Ja, op zich is het best wel een naaistreek.


    Destroy what destroys you.

    Glue schreef:
    Ze kan er natuurlijk niks aan doen, maar als het zo zou zijn dat ze niet kan, is het wel kut ja.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je maakt je nu al zorgen om iets wat nog niet van toepassing is? Wellicht kan ze wel gewoon en maak je je druk om niets. Tot dusver vind ik 't geen 'naaistreek' van haar. En dan alsnog; mócht het niet doorgaan, vind ik niet dat je de schuld op haar kan schuiven.


    Rated by prejudice.