• Ik zou graag met vier andere meisjes een verhaal over one direction beginnen. Dat zouden dan vier totaal verschillende types zijn die niets met elkaar te maken hebben en die dan onvrijwillig een lid van one direction ontmoeten en verliefd worden en dan hun leven's die samensmelten.

    # Dus het zouden vijf verschillende pov's worden, waarvan één van mij.
    # Elk meisje zal een bepaalde dag in de week krijgen dat hij zijn hoofdstukje plaatst in de pov van zijn personage. Uitgezonderd dat je niet kan door een bepaalde reden.
    # Je moet goed schrijven, haha. Nee, ik bedoel geen spellingsfouten etc.
    # Ik denk dat dat alles is?

    Dus als je denkt: hmm, cool. Meld het hier onder en ik laat je alles weten. Als ik meer dan 4 mensen hebben die zich willen aanmelden zal ik de beste moeten kiezen, sorry c:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik meld me aan!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik meld me ook aan _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik meld me aan (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 19:30 ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik meld me aan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    West schreef:
    ik meld me ook aan _O_


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wie zou welk lid van one direction willen? We zijn nu met één te veel en er kunnen nog mensen bijkomen en als ik dan wil kiezen dat ik dan met alles een beetje rekening kan houden (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Wie zou welk lid van one direction willen? We zijn nu met één te veel en er kunnen nog mensen bijkomen en als ik dan wil kiezen dat ik dan met alles een beetje rekening kan houden (:

    Harry/Niall :Y)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 11:07 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Netsky schreef:
    Wie zou welk lid van one direction willen? We zijn nu met één te veel en er kunnen nog mensen bijkomen en als ik dan wil kiezen dat ik dan met alles een beetje rekening kan houden (:


    Liam/Zayn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Netsky schreef:
    Wie zou welk lid van one direction willen? We zijn nu met één te veel en er kunnen nog mensen bijkomen en als ik dan wil kiezen dat ik dan met alles een beetje rekening kan houden (:

    Harry/Liam (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Netsky schreef:
    Wie zou welk lid van one direction willen? We zijn nu met één te veel en er kunnen nog mensen bijkomen en als ik dan wil kiezen dat ik dan met alles een beetje rekening kan houden (:


    Harry/Zayn


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb van iedereen een stukje geschreven en heb beslist dat ik graag met: Everdeen, West, Romanian en Chaperon zou willen schrijven. Hopelijk willen jullie dat ook nog. Nu is de vraag hoe we verder gaan afspreken (:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:24 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Ik heb van iedereen een stukje geschreven en heb beslist dat ik graag met: Everdeen, West, Romanian en Chaperon zou willen schrijven. Hopelijk willen jullie dat ook nog. Nu is de vraag hoe we verder gaan afspreken (:


    Oooh prima hoor, ik vind het wel leuk, hihi. (: Misschien moet je iedereen voor de zekerheid een pb sturen? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Oooh prima hoor, ik vind het wel leuk, hihi. (: Misschien moet je iedereen voor de zekerheid een pb sturen? (:


    Idd, ga ik doen ^^


    all I want is the taste that your lips allow