• in januari. We hebben afgesproken dat we elk jaar iets voor elkaar maken. Maar ik heb nog geen idee. Ik dacht aan een cd, maar die heeft zij al voor me gemaakt, toen mijn tante overleden was. Dat vond ik echt zo lief (: Voor mijn verjaardag heeft ze eens een boekje gemaakt met een tekstje en plaatjes van dingen die ik leuk vind. Dat is dus ook niet meer origineel.

    Zij maakt altijd zo'n leuke dingen, dus nu wil ik ook iets origineels maken voor haar. Iemand een idee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Eh *denkt*
    Oja, dit had ik eens gehoord:
    Zo'n pot met 365 papiertjes erin, waar ze dan elke dag één uit mag halen en waar dan een leuk zinnetje op staat, of een klein fotootje van jullie, een herinnering, of wat dan ook.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Eh *denkt*
    Oja, dit had ik eens gehoord:
    Zo'n pot met 365 papiertjes erin, waar ze dan elke dag één uit mag halen en waar dan een leuk zinnetje op staat, of een klein fotootje van jullie, een herinnering, of wat dan ook.

    Klinkt leuk, misschien doe ik dat wel. Dankje (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Iets met foto's van jullie twee? Niet zo origineel, maar wel leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Iets met foto's van jullie twee? Niet zo origineel, maar wel leuk.

    Ja, maar dat heb ik vorig jaar al gedaan. Een blad met allemaal foto's (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fayan schreef:
    Eh *denkt*
    Oja, dit had ik eens gehoord:
    Zo'n pot met 365 papiertjes erin, waar ze dan elke dag één uit mag halen en waar dan een leuk zinnetje op staat, of een klein fotootje van jullie, een herinnering, of wat dan ook.


    OMG. Da's awesome!


    Owl you need is love.

    Een piñata. :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Een piñata. :"D

    Haha, en hoe maak je zoiets? ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Koop iets wat ze leuk vind, teddybeer, doosje lipgloss whatever.
    Print een foto, knip uit in de juiste vorm en lijm/naai het er op 8D


    Let it come and let it be

    McGinty schreef:
    (...)
    Haha, en hoe maak je zoiets? ;D

    Geen idee. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Countenance schreef:
    Koop iets wat ze leuk vind, teddybeer, doosje lipgloss whatever.
    Print een foto, knip uit in de juiste vorm en lijm/naai het er op 8D

    Wauw, iedereen heeft hier goede ideeën, dankje! (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pariah schreef:
    (...)
    Geen idee. :W

    :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik denk dat je die pinata maakt, met papier-maché?

    McGinty schreef:
    (...)
    Wauw, iedereen heeft hier goede ideeën, dankje! (:

    Dit is welliswaar snel gedaan met photoshop, maar dan moet je dus gewoon een foto van jullie uitprinten en er zo opnaaien :Y)


    Let it come and let it be

    ihearthazza schreef:
    Ik denk dat je die pinata maakt, met papier-maché?

    Ja, maar als je daar niets van kent -zoals ik dus- moet je er volgens mij niet aan beginnen :') Ik zoek het later misschien eens op.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fayan schreef:
    Eh *denkt*
    Oja, dit had ik eens gehoord:
    Zo'n pot met 365 papiertjes erin, waar ze dan elke dag één uit mag halen en waar dan een leuk zinnetje op staat, of een klein fotootje van jullie, een herinnering, of wat dan ook.
    Dat is een leuk idee :'D


    Shoganai i ne~