• Op facebook keek ik net op het profiel van een goeie vriend van mij, en ik zag foto's van hem samen met een andere jongen, A. Ik vind hem echt knap, en om de eén of andere reden kan ik niet stoppen met naar zijn profiel te kijken ;$ Nu, ik wil hem graag toevoegen als vriend en dan met hem praten, maar ik ken hem helemaal niet. En dat geeft zo'n rare indruk als ik uit het niets hem toevoeg enzo. Ik heb dat zelf ook niet graag. Dus, nu moet ik een reden verzinnen om hem toe te voegen.Help?o.O


    Life begins at the end of your comfort zone

    Zeg dat je een foto van hem zag op het profiel van die goede vriend van je en dat hij je wel een aardige jongen leek? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Zeg dat je een foto van hem zag op het profiel van die goede vriend van je en dat hij je wel een aardige jongen leek? :'D

    Ja, dat was ik eerst van plan maar hij gaat dat sowieso tegen hem vertellen en dan beginnen de roddels hé, snap je xd


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    (...)
    Ja, dat was ik eerst van plan maar hij gaat dat sowieso tegen hem vertellen en dan beginnen de roddels hé, snap je xd


    Nou en? Ik zie geen andere reden die ook maar érgens op kan slaan, en dan gaat'ie het misschien ook tegen die goeie vriend zeggen omdat hij kan zien dat jij ook met die goeie vriend bevriend bent. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    zeg dat hij op iemand lijkt die jij kent ofzo? idk lastig :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Orchideous schreef:
    (...)

    Nou en? Ik zie geen andere reden die ook maar érgens op kan slaan, en dan gaat'ie het misschien ook tegen die goeie vriend zeggen omdat hij kan zien dat jij ook met die goeie vriend bevriend bent. (':

    Daar heb je misschien wel een punt ;p Damn, ik ben echt een schijterd in zo'n dingen, haha.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    (...)
    Daar heb je misschien wel een punt ;p Damn, ik ben echt een schijterd in zo'n dingen, haha.


    gewoon de waarheid vertellen, die komt sowieso boven water na een tijdje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    gewoon de waarheid vertellen, die komt sowieso boven water na een tijdje.

    Jep, je hebt gelijk.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Memento schreef:
    zeg dat hij op iemand lijkt die jij kent ofzo? idk lastig :W

    Hahaha dat had ik ook 1 keer meegemaakt --' (perongeluk)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    haha ik voeg mensen altijd gewoon toe. en als ze vragen waar ik ze van ken zeg ik gewoon dat ik dacht dat ik die kon, maar het ook iemand anders kan zijn


    Ivar Oosterloo.

    Gewoon zeggen dat diegene je wel aardig leek. Is mij ook al een paar keer overkomen, maar dan op hyves x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    'Hé, was jij niet dat broertje van Mike?'
    'Huh? Nee?'
    'Haha, oh sorry. Dan zag ik je voor iemand anders aan, je lijkt er wel op teminste!'


    Let it come and let it be