• Katherin,

    Het spijt mij, ik kan deze brief niet beginnen met ‘Lieve’ voor je naam te noteren, misschien dat jij dit snapt na deze gehele brief doorgelezen te hebben, misschien.
    Katherin, waarom zijn wij zo vervreemd van elkaar geraakt? De tijd dat wij elkaar aanvoelden, elkaar begrepen zonder een woord te hebben gesproken lijkt slechts nog een hersenspinsel. Het breekt mij dat zelfs jij mijn pijn niet meer voelt, mij in de ogen kijkt zonder te zien dat slechts het enige wat nog van mij over is een kleine hoop van ellende is. Het is verschrikkelijk te weten dat jij niet ziet hoe ik mij voel, dat jij mij niet meer begrijpt zoals jij vroeger deed. Katherin ik ben verloren, gevallen in een put waar ik niet meer uit omhoog zal komen. Mijn weg leid naar het licht. Ik wil niets, ik verbied je iets te doen om mijn bestaan te eren.
    Mijn bestaan was zinloos.

    Was getekend,
    Aurora


    Wanneer Katherin de brief van haar zuster in handen krijgt wil zij niet geloven dat zij weg is, haarzelf van het leven beroofd heeft. Wanhopig gaat zij opzoek naar haar zuster, wanneer zij deze vind dringt de werkelijkheid pas werkelijk tot haar door. Ze verwijt zichzelf van de dood van haar zuster.


    Doen/niet doen?
    Zou jij dit lezen?
    Titel?

    Het idee heb ik nog niet geheel uitgewerkt, maar ik wil graag eerst meningen voordat ik dit ga doen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 16:17 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Doen
    Misschien, het is niet de eerste verhaal waar dit over gaat.
    Blame


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Heb je laten we zeggen twintig views, en slechts één reactie. Dank voor je mening Sanity. C:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 18:19 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Doen.
    Ja (wel van te voren zeggen als die begint)
    ?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MyDrugIsYou schreef:
    Doen.
    Ja (wel van te voren zeggen als die begint)
    ?

    Ik zal het laten weten als hij online komt.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    1.Doen
    2.Misschien
    3.-Broken strings
    -The moment I stopped saying Dear..
    -P.s I needed you


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Thank you. <3

    shithead schreef:
    -The moment I stopped saying Dear..

    Die vind ik mooi, ik denk dat ik die ga gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:04 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.