• Ik heb het over artiesten die wereldberoemd zijn, goeie liedjes lijken te maken, maar als je ze live hoort, bakken ze er niets van en staan ze daar maar wat futloos in de micro te zingen en dan kennen ze hun eigen liedjes ook nog niet eens vanbuiten zodat ze het moeten aflezen van een scherm... Zielig, echt.
    Perfect voorbeeld...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb het voorbeeld niet bekeken maar ik weet wat je bedoeld en ik irriteer me er ook dood aan.
    Tegenwoordig kan bijna niemand meer zingen iin het echt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind d'r wel goed live zingen. Ze zit er wel wat futloos bij, maar ik heb zeker ooit erger gehoord.

    Ze zingt echt wel goed live hoor? Die hoge noten klinken heel goed. En Avril heeft misschien wat problemen tegenwoordig, daarom dat ze er zo futloos bij zit. Perfect voorbeeld is Rihanna.


    Olive

    Hirasawa schreef:
    Ik vind d'r wel goed live zingen. Ze zit er wel wat futloos bij, maar ik heb zeker ooit erger gehoord.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vind ook dat ze goed kan zingen maar ik vind het irritant dat ze de hele tijd naaronder kijkt om het af te lezen. Jammer


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    haar stem is goed. al klinkt het idd beter geautotuned.

    en die queue... njah, ik begrijp haar wel. Ik vergat al eens een lijn van mijn eigen liedje live.

    maar artiesten als DJVT, en al die rappers me hun grote bakkes en veel te veel aan autotune, en als hun 'live' ni eens echt live is kan ik echt niet af. srs, sinds ik de jeugd van tegenwoordig 'live' heb gezien, hebbe ze al mijn respect verloren.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Tulsa schreef:
    Ze zingt echt wel goed live hoor? Die hoge noten klinken heel goed. En Avril heeft misschien wat problemen tegenwoordig, daarom dat ze er zo futloos bij zit. Perfect voorbeeld is Rihanna.


    Die ook al, ja. ^^
    Vooral Amerikaanse artiesten hebben zoiets van: 'Ik ben toch al beroemd, veel moeite moet ik niet meer doen.' Dat is toch mijn indruk.
    Maar gelukkig zijn er nog uitzonderingen zodat ik niet alle Amerikanen over één kam hoef te scheren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind Avril heel goed live zingen(: ik heb erger gehoord:|


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ze kan goed live zingen allen de mensjes achter maken het wat minder ;D
    Katy perry die kan niet zingen O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hingucker schreef:
    (...)

    Die ook al, ja. ^^
    Vooral Amerikaanse artiesten hebben zoiets van: 'Ik ben toch al beroemd, veel moeite moet ik niet meer doen.' Dat is toch mijn indruk.
    Maar gelukkig zijn er nog uitzonderingen zodat ik niet alle Amerikanen over één kam hoef te scheren.


    True. Maar ik vind bv. niet dat je iemand moet beoordelen op één filmpje. Want iedereen heeft eens een slechte of goede dag.


    Olive

    BeRavenclaw schreef:
    Ze kan goed live zingen allen de mensjes achter maken het wat minder ;D
    Katy perry die kan niet zingen O.o

    Katy die wil je idd niet live horen, maar ze maakt wel heel goed show. :3

    Avril kan toch wel zingen live.. mss niet in dit liedje..

    Wie echt niet live kan zingen is Selena Gomez en Katy Perry enzo


    Stop wishing, Start doing..

    Ze zingt goed hoor, je hebt een beetje een verkeerd voorbeeld gepakt, plus dit is akoestisch dus dan zit je al wat rustiger.

    Maar ik snap wat je bedoeld, Rihanna is daar een goed voorbeeld van..


    -

    Tulsa schreef:
    (...)

    True. Maar ik vind bv. niet dat je iemand moet beoordelen op één filmpje. Want iedereen heeft eens een slechte of goede dag.


    Oké, true. Ze zingt ook beter in die video, maar als ze die hoge noot probeert te halen, zingt ze nog steeds vals naar mijn mening.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Oké, true. Ze zingt ook beter in die video, maar als ze die hoge noot probeert te halen, zingt ze nog steeds vals naar mijn mening.

    sorry maar dan is er iets mis met je oren want vals is het echt niet hoor! ;o


    -