• Ik ben niet veel op Q meer, maar élke keer dat ik inlog zie ik tegenwoordig wel een of (eigenlijk altijd wel) meerdere topics in de trant van 'Ik kan hier zoooo niet tegen' of 'Hier kan ik echt niet tegen!'. Weer een nieuwe rage waarschijnlijk, maar kunnen jullie niet eens een wat leukere verzinnen zoals bijv. 'Hier kan ik zooooo goed tegen!' ? Forum hier is zo vet depressief aan het worden dat het echt gewoon niet leuk meer is om bepaalde topics überhaupt te openen of niet. En wanneer je er voor kiest ze dan niet te openen blijft er belachelijk weinig over. :')
    Dus mijn vraag; Waar kunnen jullie dan wel tegen?

    Cheer up and don't worry so damn much. [Heb je nog genoeg tijd voor als je ouder wordt en kraaienpootjes en rimpels gaat verzamelen]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Celestial schreef:
    Ik denk dat ze gewoon blij zijn dat ze hier hun problemen kwijt kunnen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Celestial schreef:
    (...)
    Tja dat kan. Maar toch is het wel fijn om hier even je verhaal kwijt te kunnen en advies te krijgen van andere mensen die er wel verstand van hebben.


    Wel verstand? Lol

    Ach dat is mijn punt ook niet eens zozeer ... Why the long faces? Het is geen probleem voor het levensbedreigend is. Of een zware ripoff. (cat)
    Like I said, mensen maken te graag een probleem ergens van. Je kunt ook 10001 andere manieren vinden om je gevoel te verlichten, zonder het meteen een probleem te noemen en een depressieve site te creëren. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PRIEST schreef:
    Mensen zijn niet blij met wat ze hebben. FUCKIN' YOUTH AYE.


    Cool story bro, tell it again! (krul)
    -You're right tho-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hahah, het is mij ook al opgevallen :'D In elk geval, ik hou van.... chocolade-ijs :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Sylvain schreef:
    I dunno, maar ik merk wel dat mensen vaak topics openen om hun hart te luchten, en áls iemand dan iets opent met: 'Ik ben hier zo blij mee!' (bijvoorbeeld iemand heeft nieuwe schoenen gekocht of whatever) krijg je meteen opmerkingen naar je hoofd gegooid met: 'Leuk voor je.' 'Oke.'
    En ga zo maar door. Tjaaaaa, ik vind het ook nogal vreemd. (':


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein