• Het magazine voor tienermeiden Fancy verdwijnt. Het laatste nummer komt uit in oktober. Dat heeft een woordvoerster van uitgever Sanoma Media vandaag gezegd.

    Volgens de uitgever verdwijnt Fancy vanwege de dalende oplage van de laatste jaren. In het eerste kwartaal van dit jaar was de betaalde oplage van het blad krap 37.000 exemplaren. Drie jaar geleden was dat nog bijna 70.000.

    Fancy verscheen voor het eerst in 1995. Het blad was een voortzetting van het muziektijdschrift Popfoto.

    Eerder stopte ook weekblad Yes er al mee. Eind 2010 verscheen na 24 jaar het laatste nummer. (ANP/Redactie)
    03/08/11 16u31

    Bron

    maar, dat vind ik echt stom >:[
    en dat terwijl ik voor mijn verjaardag in maart een abbo van een jaar had gekregen en die dus nog lang niet is afgelopen, maar Fancy er wel mee stopt >:[

    En nu ook een bericht uit de Fancy nieuwsbrief:
    Het laatste jaar voor Fancy
    Misschien heb je het al gehoord of gelezen, maar het is definitief. Fancy stopt aan het einde van dit jaar :-(
    De redactie is nog super druk met het maken van een paar knalnummers. We gaan natuurlijk niet stilletjes verdwijnen!
    Heb je een abonnement of ben je benieuwd wat er verder gaat gebeuren? Hou dan onze site, Hyves, Facebook en Twitter in de gaten. Daar zetten we het nieuws als eerste neer!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:30 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    God. Zij. Dank. Ik vind het echt een kutmagazine.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Awh, jammer, ik vind de Fancy een van de weinige magazines die ik leuk vind D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik lees de Fancy niet; maar toch jammer voor jou dan D:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Aaawh, jammer voor je. D:

    Bestond dat nog?!

    Jammer!
    Niet dat ik de Fancy regelmatig lees maar t zat wel eens in zo'n tijdschriftenpakket dat ik in de vakantie kreeg voor onderweg^^

    Brianstorm schreef:
    Bestond dat nog?!


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    O, ik heb mijn abonnement toch al lang geleden opgezegd (cat) Maar, jammer voor jou en alle andere abonnee's, natuurlijk (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb hem voor het laatst gekocht, maar ik snap wel waarom zo weinig meiden hem lezen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn nicht heeft zowel voor de Yes als voor de Fancy gewerkt. :')


    Life is hard and then we die

    Jammer voor de mensen die hem lezen...
    Ik vind het niet erg ik las toch nooit de Fancy, ik lees alleen de CosmoGirl :')


    dream, dare, fly!

    Chocolicious schreef:
    Ik lees de Fancy niet; maar toch jammer voor jou dan D:


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Chocolicious schreef:
    Ik lees de Fancy niet; maar toch jammer voor jou dan D:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    PRIEST schreef:
    God. Zij. Dank. Ik vind het echt een kutmagazine.


    I was an angel living in the garden of evil

    PRIEST schreef:
    God. Zij. Dank. Ik vind het echt een kutmagazine.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.