• Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie en wilde me met iets nuttigs bezig houden, daarom had ik besloten om mijn facebookprofiel op te schonen. Het is al een jaar of twee oud en ik heb alle dingen verwijderd waarmee ik niks meer te maken wil hebben. Oude vrienden, mensen die ik niet ken of geen contact meer mee heb. Foto's waarvoor ik me schaam en tags die speciaal geplaats waren op erge, onverwachte foto's. Reacties die belachelijk zijn en reacties van ex-vrienden op mijn foto's, waarmee ik niks meer te maken wil hebben. Ik heb mijn statussen ververst en diegene die echt belachelijk waren, verwijderd.
    Mijn profiel is helemaal opgeschoont en ik lijk een totaal andere persoon en niet meer 'Veranika, dat veel te hypere, actieve kind dat aandacht te kort heeft', maar 'Viviee, dat meisje dat zich niks aantrekt van anderen en geniet van de kleine dingen en geen aandacht hoeft'.

    Eerlijk? Het lijkt alsof er een deel van me is gestorven - hoe vreemd het ook mag klinken. En ik vind het totaal niet erg. Ik heb op die site veel gezet en ik heb eigenlijk gezien hoe ik gegroeid ben van dat onzekere kleine meisje naar de persoon wie ik nu ben en daar ben ik blij om. En vanaf nu beloof ik mezelf om nooit meer terug te keren naar die tijden waar ik me iets aantrok van de mensen die iets over me zeiden, want ze zijn het allemaal niet waard :Y)

    & welke nuttige bezigheid hebben jullie vandaag gedaan?


    Olive

    LOL, het is maar gewoon een site :'D
    Ik heb vandaag niks nuttigs gedaan.

    EDIT: Ik heb zojuist iets nuttigs gedaan, mijn mailbox geleegt :'D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 18:33 ]


    Let it come and let it be

    De nuttige bezigheid om deze video in mijn favorieten te zetten:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    CountMeIn schreef:
    LOL, het is maar gewoon een site :'D
    Ik heb vandaag niks nuttigs gedaan.


    Ik bedoel ook niet de site zelf, maar gewoon mijn statussen en reacties (:


    Olive

    Hmm. Ik denk dat ik Vivie wel leuker vind dan Veranika, dus dat is positief. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    het 'nuttige' dat ik heb gedaan is mijn Q account refresht, alles verwijderd en misschien beetje opbouwend opnieuw beginnen.


    Smiling but close to tears.

    Ik ben trots op je :-)

    Ik heb pas mn facebook verwijderd, gebruikte ik toch nooit :'D

    Fijn dat je er blij mee bent, snap ik ook wel, als je ziet hoe je bent opgegroeid en dan wel in positieve zin, dan mag je wel trots op jezelf zijn zoals je nu bent.

    Hm, volgens mij heb ik niks nuttigs gedaan vandaag, want het regende te hard om buiten te zitten en het was te warm om iets te doen. Al heb ik wel een story online gezet, dus dat is dan wel weer redelijk nuttig ^^


    “Love is a contradiction.”

    That's great (:

    Ik heb heel de dag gewerkt, en morgen weer en overmorgen weer. Dus ik ben de komende dagen/weken wel nuttig bezig. En ik zet serieus nooit wat op mijn FB haha x'D. Op Hyves ook niet meer, die sites interesseren me eigenlijk niet zo meer. Ik heb het alleen nog maar voor als het nog een keer van pas mocht komen ofzo x'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    eh. Naar de stad geweest, Vans gekocht en m'n haar geverfd. ;d


    Smile and live.

    Geshopt, en mijn kamer is nu helemaal schoon.
    Echt, helemaal.


    Food.

    hha, ja, ik ben ook door oude posts aant scrollen xD
    en bij zo'n ding van 'wie houd het meest van je?' sta zo, mijn lief van toen, 3de plek, mijn huidig lief, eerste plek xD moest wel ff lachen :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    -

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 22:31 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wauw, wat een ontzettend inspirerend verhaal.
    Ik heb vandaag doorgebracht met een vriend die ik help afkicken van heroïne (cold turkey). Het was echt vreselijk, maar ik ga morgen weer terug voor 4 dagen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wel, ik denk dat je dat goed gedaan hebt want hopelijk kan het alleen maar beter worden allemaal. :')
    Ik deed vandaag niks nuttig buiten mijn lievelingstante een bezoekje brengen voor haar verjaardag. (cat)