• Ik zoek een cover, nu heb ik niet echt een idee van hoe deze zal moet worden, dus zal ik hieronder simpel noemen wat het verhaal ongeveer zal zijn. Jullie kunnen jullie inspiratie op de vrije loop laten gaan.

    #Titel: The moment I stopped saying Dear..
    #Verhaal:

    Katherin,

    Het spijt mij, ik kan deze brief niet beginnen met ‘Lieve’ voor je naam te noteren, misschien dat jij dit snapt na deze gehele brief doorgelezen te hebben, misschien.
    Katherin, waarom zijn wij zo vervreemd van elkaar geraakt? De tijd dat wij elkaar aanvoelden, elkaar begrepen zonder een woord te hebben gesproken lijkt slechts nog een hersenspinsel. Het breekt mij dat zelfs jij mijn pijn niet meer voelt, mij in de ogen kijkt zonder te zien dat slechts het enige wat nog van mij over is een kleine hoop van ellende is. Het is verschrikkelijk te weten dat jij niet ziet hoe ik mij voel, dat jij mij niet meer begrijpt zoals jij vroeger deed. Katherin ik ben verloren, gevallen in een put waar ik niet meer uit omhoog zal komen. Mijn weg leid naar het licht. Ik wil niets, ik verbied je iets te doen om mijn bestaan te eren.
    Mijn bestaan was zinloos.

    Was getekend,
    Aurora


    Wanneer Katherin de brief van haar zuster in handen krijgt wil zij niet geloven dat zij weg is, haarzelf van het leven beroofd heeft. Wanhopig gaat zij opzoek naar haar zuster, wanneer zij deze vind dringt de werkelijkheid pas werkelijk tot haar door. Ze verwijt zichzelf van de dood van haar zuster.

    #Liever heb ik mijn username hier niet op, aangezien ik van plan ben te veranderen zodra dit mogelijk is.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 21:31 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.


    jah ik heb maar ff iets geprobeerd -benernietechtgoedin-

    Ik wil ook wel iets maken


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Ik wil ook wel iets maken

    Dat zou tof zijn. :3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 21:31 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Wil je je username er ook op?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Finnigan schreef:
    Wil je je username er ook op?

    Misschien is het handig om dit te vermelden, maar liever niet, want ik ben van plan mijn naam te veranderen zodra dit mogelijk is.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 21:31 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Finnigan schreef:

    Die is ook zeker mooi. (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 21:31 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik ga proberen.

    Ik ga ook wat proberen denk ik. Verveel me toch


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.


    Link


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.



    http://tinypic.com/view.php?pic=w9h02g&s=7

    Hij is zéér slecht, ik ben er gewoonweg niet goed in.




    Link


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    EUMG. Dankjulliewel allemaal. Ze zijn allemaal geweldig. :3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 22:20 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik heb drie van degene welke gemaakt zijn uitgekozen, omdat ik niet tussen deze drie kan kiezen ga ik ze gewoon allen gebruiken. Mocht iemand het nog willen proberen heb ik hier geen probleem mee. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.