• Hallo, ik ben nieuw op quizlet. Ik voel me hier nogal eenzaam, omdat ik hier nog helemaal niemand ken. :$

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Behalve toen ik langskwam en in elkaar gemept werd door TWEE boze meiden! ZONDER REDEN!


    Je probeerde het kussen te stelen, je stal de pen, en er zullenv ast nog wel redenen zijn geweest XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Je probeerde het kussen te stelen, je stal de pen, en er zullenv ast nog wel redenen zijn geweest XD


    HET WAS SAM HAAR KUSSEN! HET ROOK NAAR SAM! IKKE WILDE HET ALLEEN MAAR OPSNUIVEN! (huil)

    En jullie wilden mij volschrijven! allemaal vieze taal en vulgaire lichaamsdelen op mijn arm tekenen zeker? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Fawkes schreef:
    (...)

    Oi en ikke dan? :o
    -Name is Dominique, but call me Hel, Ironhide or Fawkes ^^


    -gaat je er dikgedrukt tussen zetten-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hallo! Welkom op Q, haha! Aangenaam, ik ben Susan! Ik ben 16 jaar en een sukkel eersteklas. Ik heb een affectie voor Harry Potter, zelda en stiekem ook een klein beetje voor mijn broertjes racespellen en voetbalspellen, geef ik toe! :'D

    Dursley schreef:
    Hallo! Welkom op Q, haha! Aangenaam, ik ben Susan! Ik ben 16 jaar en een sukkel eersteklas. Ik heb een affectie voor Harry Potter, zelda en stiekem ook een klein beetje voor mijn broertjes racespellen en voetbalspellen, geef ik toe! :'D


    VOETBAL IS COOL!

    Ik ben er al heel goed in! Meestal heb ik zoveel rooie kaarten voor het einde van de eerste helft dat ze me gelijk tot winnaar uitroepe :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Hallo Ik ben Faridah .. Ik hou van Justin Bieber en ik Hou van vrienden maken so ; Welcome to Q =D


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    hee XD

    Name: Lisette
    Age: 14 (in oktober 15(: )
    Hobby's: van alles eigenlijk
    Adoratie (op dit moment): Big Time Rush en Twilight..

    Welcome on Planet quizlet<3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Alwinasaurus schreef:
    Hallo! Ik ben Alwin en ik hou van taart, hamsters en Emma Watson.

    Nu ken je mij :Y)

    En welkom op quizlet :D



    Leuk! :)

    Welkom :Y)

    ik ben Sanne (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    FariiBieber schreef:
    Hallo Ik ben Faridah .. Ik hou van Justin Bieber en ik Hou van vrienden maken so ; Welcome to Q =D


    Dankje. Ik hou trouwens ook van Justin Bieber eb van vrienden maken. :)

    riverdale schreef:
    Welkom :Y)

    ik ben Sanne (:


    Hallo, ik ben Nele (:

    Hallo,

    Ik ben Manon en als je me wilt leren kennen, alles staat op mijn profiel.
    En ik ben nu my Fair Lady aan het luisteren. xD
    Oké, dat sloeg nergens op.
    In ieder geval.
    Welkom.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Itsmagical schreef:
    (...)


    Leuk! :)


    YAY :D
    Gaan we samen taarten bakken? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Hello, welkom op Quizlet!
    Ik ben Christopher, informatie staat wel op mijn profiel.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben Sharon ofwel LoveLost

    Welkom op Q

    Ik hoop dat je alles kunt vinden hoe het werkt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."