• Word in de Duitse taal enzo altijd alles ingesproken maar moeten wij het doen met ondertiteling?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ik weet het niet, maar het klinkt belachelijk


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind met ondertitels zó veel beter.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Die maken er samen met de Fransen een sport van om zoveel mogelijk te dubben. Hoe dan ook het klinkt nergens naar.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Moeten wij het doen?
    Ik dank god op mijn blote knieën dat dit in Nederland niet gebeurt. Klinkt zo vreselijk nep.
    En het is goed voor je Engelse ontwikkeling om alleen ondertitels te hebben.


    Here & Now

    Bojangles schreef:
    Ik vind met ondertitels zó veel beter.

    Ik ook.
    Ik vind het wel irritant dat er ook franse ondertiteling is.Ik raak daardoor altijd in de war.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ondertitels? Ondertitels zijn de beste optie die je hebt na gewoon geen ondertitels. Ondertiteling is zo'n faal. Ben ik blij dat ik het kan volgen zonder die rotletters onderin. soms klopt er geen snars van. ):


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Siddhartha schreef:
    Moeten wij het doen?
    Ik dank god op mijn blote knieën dat dit in Nederland niet gebeurt. Klinkt zo vreselijk nep.
    En het is goed voor je Engelse ontwikkeling om alleen ondertitels te hebben.


    26 - 02 - '16

    Omdat ze de Nederlanders willen laten genieten van de echte stemmen.
    Dat antwoord is niet het juiste antwoord. Ik denk dat de Duitsers dat prettiger vinden misschien.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bojangles schreef:
    Ik vind met ondertitels zó veel beter.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ehm ik ben heel blij dat wij ondertitels hebben want ik zou geen enkele film in het Nederlands bekijken, dat is gewoon belachelijk. Het klinkt niet en het past niet en het ziet er niet uit.


    All I have in life, is my imagniation.

    DIE STEMMEN, OMG. HAHAAHAHA. Fail.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    GHAHAHAHAHAHA! -pauzeert om op adem te komen-

    HAHAHA.

    Hoor Edward dan, die stem. Belachelijk. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    btw: Lezen is dan ook zó zwaar!


    All I have in life, is my imagniation.

    Tourist schreef:
    btw: Lezen is dan ook zó zwaar!


    Dat zeg ik toch niet.

    Zou alleen willen weten hoe Edward en jake zouden klinken als ze nederlands spraken.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch niet.

    Zou alleen willen weten hoe Edward en jake zouden klinken als ze nederlands spraken.


    Slecht


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you