• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat je in Nederland nu al op je 17e je rijbewijs kunt halen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MrsLovett schreef:
    Oneens. Ik zie het nut niet. Over het algemeen gaan tieners niet zo ver weg dat ze een auto nodig hebben of ze kunnen met het openbaar vervoer, wat ze sowieso vaker moeten doen met het oog op de natuur. Daarbij, jongeren experimenten vaker. Dus ook met drank en drugs, wat weer niet zo goede combinatie is met rijden. Een 18 jarige is toch verantwoordelijker. En het merendeel van de ongelukken worden toch nog door alcohol en jongere veroorzaakt. Door dat de leeftijd omlaag is gegaan is de kans groot dat dit nog meer word.

    Ik weet het een heel lul verhaal. Het komt er op neer dat ik het een slecht idee vind.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Niet mee eens..
    Btw in Amerika rijden ze allemaal met een automatic dus dat is makkelijker en hier niet zodus ja..


    Stop wishing, Start doing..

    Nou, ik heb eigelijk geen idee waarom het zogenaamd zoveel 'nut' heeft.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    EMIN3M schreef:
    Eens, het zou eigenlijk ook naar 16 moeten gaan, zoals in Amerika.


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

    Oneens, oneerlijk dat ik tot mijn 18e moest wachten en zodra ik 18 was mocht het zodra je 17 bent. Oneerlijk (krul)
    + er gebeuren dan sws meer ongelukken.


    -

    EMIN3M schreef:
    Eens, het zou eigenlijk ook naar 16 moeten gaan, zoals in Amerika.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    EMIN3M schreef:
    Eens, het zou eigenlijk ook naar 16 moeten gaan, zoals in Amerika.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eens, ik vind eigenlijk dat het verlaagd wordt naar 16 jaar


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Eens, ik heb er iig niks op tegen (: maar dan is het hele scooter-gebeuren een beetje overbodig, aangezien iedereen denk ik voor de auto gaat.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    EMIN3M schreef:
    Eens, het zou eigenlijk ook naar 16 moeten gaan, zoals in Amerika.


    Smile and live.

    Het heeft niet zoveel nut. Het enige voordeel is dat je eerder je rijbewijs kunt halen en daardoor dus eerder op de weg kunt. Alleen wat heb je daaraan als je als 17 jarige geen auto kan betalen? Volgens mij kunnen de meeste studenten dat niet. Ik vraag me ook af waarom het nou perse nodig is dat jongeren op jongere leeftijd kunnen rijden?


    Aan niets denken is ook denken.

    EMIN3M schreef:
    Eens, het zou eigenlijk ook naar 16 moeten gaan, zoals in Amerika.


    You're beautiful.

    Oneens ik zie het nut niet :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mee eens. Mensen die ouder zijn dan 17, of volwassenen, kunnen net zo goed dronken worden en ongelukken krijgen. Bovendien heb je er wel profijt van, je bent minder afhankelijk van je ouders, als je bijvoorbeeld ergens naartoe moet ofzo, ik denk dan dat je je wat verantwoordelijker gaat opstellen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    is dat enkel voor Nederland of ook voor Belgie?


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT