• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat je in Nederland nu al op je 17e je rijbewijs kunt halen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dan kan je pas 'officeel' auto rijden op je 18e, want je doet er toch echt wel 6/8 maanden voor om je rijbewijs te halen.


    You're beautiful.

    EMIN3M schreef:
    Eens, het zou eigenlijk ook naar 16 moeten gaan, zoals in Amerika.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Niet mee eens. In Amerika word dit gedaan omdat ze echt lange afstanden moeten afleggen om bijvoorbeeld naar school te raken. In NL/B zou dit echt nodig zijn. Plus, het openbaar vervoer is er ook nog. En als je 17 bent (zoals ik) dan kan je gerust nog een jaartje wachten, dat is heus niet zo lang.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    JAAAAA, voor mij wel ^-^
    maar het zou leuker zijn als het ook in België kon


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    JAAAAA, voor mij wel ^-^
    maar het zou leuker zijn als het ook in België kon


    het zou idd wel leuk zijn, maar ik zie er echt geen nut in ... behalve dat we nog luier worden...
    ik moet maar 10 min fietsen naar de bakker (traag tempo) en 10 min naar de supermarkt (snel tempo) en niet dat dat ver is dus...

    en echt, 17 jaar ... ik zou me echt niet meer veilig voelen als me zus nu op de weg mag rijden omg...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    hmm, ik weet het eigenlijks niet.
    Ik denk dat het gewoon 18jaar moet blijven
    je kunt dan wel op je 17de je rijbewijs halen, maar je mag
    heus niet alleen op weg rijden! je moet een begeleider naast je hebben...


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Darren schreef:
    Oh, is dat zo? Dat wist ik helemaal niet (alien)

    O_O kan dat? Oh my god.

    Oneens. Iedereen is altijd bezig van "Nu kan ik auto rijden" maar hebben jullie er al bij stil gestaan wat auto rijden kost? Verzekeringen, de auto zelf, en de brandstof..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Darren schreef:
    Oh, is dat zo? Dat wist ik helemaal niet (alien)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oneens, vind dat echt bullshit. Waar is dat nou weer voor nodig? --' Alleen maar weer meer auto's op de weg en meer uitlaatgassen. Ga gewoon met de bus, of nog beter, met de fiets. Jezus..

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 18:36 ]


    ars moriendi

    17 jaar? dat is gewoon te jong. dat zijn nog halve pubers man.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 18:37 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Jaaaa :3


    Ivar Oosterloo.

    Oneens. Waarom ineens een jaar vroeger? Wat is het nut ervan?
    18-jarigen zijn net iets verantwoordelijker, het is goed zoals het nu is. Ik vind dat ze in Amerika te vroeg een rijbewijs mogen hebben.

    Hiermee ben ik het o.a. mee eens:

    MaakGeloof schreef:
    Ben ik het niet mee eens. Er zullen veel meer ongelukken gebeuren, omdat je hier vanaf je 16e mag drinken en in Amerika bijvoorbeeld niet. Het is nu al zo dat de meeste auto ongelukken gebeuren met jonge, onervaren bestuurders. Dit zal alleen nog maar meer worden.


    Ik wil een tuin vol egels

    EMIN3M schreef:
    Eens, het zou eigenlijk ook naar 16 moeten gaan, zoals in Amerika.

    Nee man. Jongeren zijn veel te onverantwoordelijk vind ik. 'Laten we zuipen!' 'Ben jij de bob?' 'HELL NAW!' Auto in de prak ofc. Ik vind beginnen met je rijbewijs op je 17e een goed initiatief, maar stiekem vind ik dat je pas op je 20e mag beginnen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)