• Ik kijk in zen ogen.
    'Ik ben nu spraakloos'. Mompel ik
    Hij lacht even maar kijkt dan in men ogen. Wat heb ik gedaan om hem in men leven te kunnen krijgen? Ja dat wou ik wel graag weten, maar natuurlijk kan god me geen hint geven. Ik ben nu 'Unwritten' nooit gedacht dat dat bij mij zou gebeuren.


    Meer kan ik nu even niet zeggen maar ik ga een nieuw verhaal beginnen. Met Justin Bieber(Wat heb ik toch met hem?). De hoofdrolspeelsters zijn Stevie(17) en natuurlijk Justin Bieber. Tussen deze rollen kan je kiezen of je kan een zelfverzonnen rol nemen:
    #Beste vriendin Stevie-Deze zal een mede-hoofdrolspeelster zijn
    #Vriend van Justin
    #Moeder van Stevie
    #Zusje van Stevie-Let op deze moet onder de 17 zijn
    #Broer van Stevie
    #Ex van Stevie
    #Zelfverzonnen rol
    Dit moet je invullen:
    Rol:
    Naam:
    2e naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(Graag een foto) :
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra:
    Geboorteplaats:

    Oké hier de info over Stevie:
    Naam: Stevie
    2e naam: Ann
    Achternaam: Johnson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Stevie is een erg rustig iemand ze gaat alleen echt los bij haar vrienden. Ze houdt van schrijven van boeken maar ook van schrijven van songs.
    Hobby's: Boeken schrijven, songs schrijven, piano spelen, gitaar spelen, zingen en films kijken. Stevie houdt ook erg van lezen, want als ze eenmaal leest is het boek niet uit haar handen te slaan.
    Extra: Haar vader is doodgegaan aan kanker toen ze 10 was.
    Geboorteplaats: Los Angeles,Californië

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 17:17 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rol: Beste vriendin Stevie-Deze zal een mede-hoofdrolspeelster zijn
    Naam: Samantha
    2e naam: Elena
    Achternaam: Tyler
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk(Graag een foto) :


    Karakter: Samantha is een heel rustig iemand dat straalt ze uit. Ze houd er niet van om snel in de stress te schieten en weet zelf kalm te blijven in situaties waarin andere mensen stressen. Ze is kort samengevat een rustig persoon, maar ook grappig. Ze weet heel veel mensen aan het lachen te maken. Je zou niet denken dat als je haar ziet dat ze goede grappen kan maken en ook gemeen kan zijn, want ze houd zich zoveel mogelijk in. Als iemand een grap maakt weet ze diegene goed terug te pakken zonder dat hij of zij haar ervan zal verdenken. Ze zou heel goed door kunnen gaan als actrice. Een nadeel vind ze aan zichzelf dat ze niet lang boos kan blijven.
    Hobby's: Lezen, piano spelen, rondhangen met haar beste vriendin, sleepovers.
    Extra: Haar vader is ook overleden en daarbij helpen Stevie en Samantha elkaar. Haar vader is overleden bij een auto-ongeluk op 13 jarige leeftijd.
    Geboorteplaats: New York

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 21:20 ]

    Rol: Zusje
    Naam: Sarah
    2e naam: Charlotte
    Achternaam: -
    Leeftijd: 9
    Uiterlijk(Graag een foto) :


    of


    of


    Karakter: Sarah is spontaan en bijdehand. Ze kan het met bijna alle mensen goed weten en kan soms wat druk overkomen. Sarah is slim voor haar leeftijd. Sarah is gek op mensen, ze wilt niet alleen zijn daar kan ze niet goed tegen. Sarah is gek op knuffelen en wilt dit dan ook de heledag doen, of dat haar familie if of vrienden van haar familie.
    hobby's: klassieke piano muziek. Touwtjespringen, en spelen met haar vrienden en vriendinnen.
    Extra: niks
    Geboorteplaats: -

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 12:18 ]

    Ik zou een rol invullen ookal vind ik Justina Bieber niets, maar "men" en "zen"zijn geen woorden (nerd)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.