• Overal waar je komt en gaat hoor je: "Mijn broer lijkt op Justin Bieber!" "Mijn klasgenoot lijkt op Justin Bieber!" en dergelijke uitspraken. En eerlijk gezegd: niemand van hen lijkt op Justin Bieber, ze hebben gewoon hetzelfde kapsel. Ook Ian Thomas bijvoorbeeld: die lijkt er ook geen hol op, zelfs zijn haar niet.

    Je kan een look-a-like hebben, maar geen 1500. Ik vind al dat Justin Bieber look-a-like zo blasé. Who's with me? (krul)

    Justin Bieber interesseert me eigenlijk niet, maar ik begin me eraan te ergeren.


    Only losers can act the way you do

    Ik ben er wel mee eens, ook al hou ik niet echt van die gast. ;3


    They fell in love, didn't they?

    Ian Thomas lijkt wel op mijn broer (:
    Justin en Ian kunnen me gewoon geen reet schelen, ze zijn beide irritant.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Helemaal mee eens. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dit is nou een goeie look-a-like:



    Oké, dat was een grapje, maar je hebt wel gelijk. Iedereen heeft gewoon zijn kapsel nagedaan, verder lijken ze voor geen meter. Als je nu kijkt naar wie nog op 'm lijkt met z'n nieuwe uiterlijk, denk ik dat je nog weinig mensen overhoudt die echt op 'm lijken..


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Dit is nou een goeie look-a-like:



    Oké, dat was een grapje, maar je hebt wel gelijk. Iedereen heeft gewoon zijn kapsel nagedaan, verder lijken ze voor geen meter. Als je nu kijkt naar wie nog op 'm lijkt met z'n nieuwe uiterlijk, denk ik dat je nog weinig mensen overhoudt die echt op 'm lijken..

    Haha xp, ik lag even strijk. En mij kan het helemaal niet schelen.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ma echt, ik kom er gek van.
    Ze zeggen dat van mijn broer ook en het is zò geen waar.
    Op reis plots een meisje die passeerde aan het zwembad 'OMG, Justin Bieber!'
    Ik lag echt helemaal strijk, maar mijn broer kon er niet echt mee lachen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right