• Ja, het duurt echt nog lang voordat die film komt maar er wordt al vet veel over gepraat ;D. Wie is er nog meer fan van the hungergames en vind dat Liam niet gale-waardig is?

    Voor diegene die niet weten wat The hungergames is / zijn :
    The hungergames is een film die uitkomt in 2012, naar de boeken van Suzan Collins.
    Het is een trilogie, en al best wel veel gelezen. De boeken gaan over een meisje, katniss, die in de arena terecht komt samen met een andere jongen, peeta. Ze heeft ook een beste vriend die gale heet. the hungergames worden eens per jaar georganiseerd om ervoor te zorgen dat er geen opstanden ontstaan, het capitool wil namelijk zo laten zien dat zij geheel de macht in handen hebben. Denk aan een soort van expeditie robinson, alleen dan in een onbekende arena. Het is een spel wat gaat om overleven, je moet anderen vermoorden om niet zelf te worden vermoord. Heel spannend dus.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 18:40 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vindt de boeken geweldig, en ben bang voor de films, wedden dat ze het verkloten?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    IK MOET DIE FILM ZIEN.

    Ik weet eigenlijk nog altijd niet wat dat is. :Y) -dom-


    All was well.

    Escritura schreef:
    Ik vindt de boeken geweldig, en ben bang voor de films, wedden dat ze het verkloten?


    Waarschijnlijk wel.. Zijn wel bekende acteurs, maar ze moeten niet slechte special effects gaan gebruiken, dan lijkt het snel fake.


    Aan niets denken is ook denken.

    IKKE! Ik had me Gale echt compleet anders voorgesteld!


    And in that moment, we were infinite.

    daiyu schreef:
    IKKE! Ik had me Gale echt compleet anders voorgesteld!


    Ja, erg he!
    Die kerel is niet good-looking zoals gale wordt beschreven. Hij heeft ook helemaal niets mysterieus en ik weet niet of zwart haar hem staat.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)
    Ja, erg he!
    Die kerel is niet good-looking zoals gale wordt beschreven. Hij heeft ook helemaal niets mysterieus en ik weet niet of zwart haar hem staat.

    Idd, zijn gezicht is gewoon helemaal verkeerd D: toen ik onlangs dat topic zag over de acteurs dacht ik echt van nee hé. Josh is nog redelijk voor Peeta, maar bij Gale hebben ze het helemaal verkeerd.


    And in that moment, we were infinite.

    Gringotts schreef:
    Ik weet eigenlijk nog altijd niet wat dat is. :Y) -dom-


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    daiyu schreef:
    (...)
    Idd, zijn gezicht is gewoon helemaal verkeerd D: toen ik onlangs dat topic zag over de acteurs dacht ik echt van nee hé. Josh is nog redelijk voor Peeta, maar bij Gale hebben ze het helemaal verkeerd.


    Inderdaad... zo zonde, omdat je dan een heel ander beeld hebt en het gewoon niet klopt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Jah hij past niet bij Gale D:
    Mr ik ben verslaafd aan de serie hoewel mijn bieb Spotgaai steeds aan andere mensjes uitleent


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rizzoli schreef:
    (...)
    Inderdaad... zo zonde, omdat je dan een heel ander beeld hebt en het gewoon niet klopt.

    Maar als ik deze foto zie


    dan vind ik het nog meevallen. Het is natuurlijk bewerkt...
    Ugh, ik hoop maar dat de film daardoor niet verpest wordt, want ik heb zo'n grote verwachtingen...

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 18:39 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb de boeken nog niet eens gelezen... laat staan dat ik weet waar het over gaat.
    Moet ik nodig doen. :Y)

    daiyu schreef:
    (...)
    Maar als ik deze foto zie


    dan vind ik het nog meevallen. Het is natuurlijk bewerkt...
    Ugh, ik hoop maar dat de film daardoor niet verpest wordt, want ik heb zo'n grote verwachtingen...


    Ja, dat valt wel mee.
    Alhoewel ik echt vind dat gale wat mysterieus moet lijken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Celestial schreef:
    Ik heb de boeken nog niet eens gelezen... laat staan dat ik weet waar het over gaat.
    Moet ik nodig doen. :Y)


    Laura..
    Ze klinken misschien eerst neit geweldig..
    en de covers zijn neit erg uitnodigend..
    en i khad ze een maand in mijn kast staan voordat i kbegon..

    but once you start you cant stop


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizzoli schreef:
    (...)
    Ja, dat valt wel mee.
    Alhoewel ik echt vind dat gale wat mysterieus moet lijken.

    Er is idd nx mysterieus aan Liam >.< Iets in zijn gezicht staat me gewoon niet aan.


    And in that moment, we were infinite.