• Maandag moet ik voor een toets van Nederlands een betoog schrijven over alternatieve geneeskunde. De stelling die ik hierbij hanteer is 'Alternatieve geneeswijzen zouden moeten worden vergoed door de zorgverzekering' (waar ik dus voorstander van ben).
    Ik ben hiervoor eigenlijk nog op zoek naar een beetje goede, originele titel, maar het is tot nu toe nog niet echt gelukt om hier iets voor te bedenken. Ik vroeg me dus af of hier misschien iemand is die een idee heeft voor een titel voor dit betoog, of anders om me mee op weg te helpen iets te bedenken?
    Alvast heel erg bedankt als je mee zou willen denken!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik moest ooit een verslag over bijen maken, en mijn titel was 'To bee or not to bee?' Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar daar moest ik random aan denken.

    Voor een titel heb ik even geen idee helaas


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik moest ooit een verslag over bijen maken, en mijn titel was 'To bee or not to bee?' Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar daar moest ik random aan denken.

    Voor een titel heb ik even geen idee helaas


    Geniaal :'D

    Moet het iets professioneel klinken of niet? Mag het zoiets zijn als hierboven?


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Geniaal :'D

    Moet het iets professioneel klinken of niet? Mag het zoiets zijn als hierboven?


    Hmmmm, goede vraag. Ik krijg de precieze opdracht pas maandag, dus dan weet ik ook pas voor welke doelgroep ik moet schrijven en zo. Ik weet zelf dus ook nog niet precies hoe formeel het moet zijn, alleen dat je punten krijgt voor een originele titel. Dus het hangt er een beetje vanaf, maar ik denk op zich dat zoiets ook wel zou mogen.
    Voor nu zijn alle ideeën in elk geval welkom!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    JamesPotter schreef:
    Ik moest ooit een verslag over bijen maken, en mijn titel was 'To bee or not to bee?' Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar daar moest ik random aan denken.

    Voor een titel heb ik even geen idee helaas


    Haha, mooie titel!
    Jammer dat je niks weet, maar toch bedankt!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik wilde dat ik je kon helpen, maar ik ben een ramp met namen bedenken. Gelukkig zijn er vast mensen op Q die er wel goed in zijn, haha. In ieder geval succes maandag!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 0:11 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Vergoedingen voor alternatieve geneeswijzen.

    Nee, too basic. ik moet echt wat originelere titels verzinnen


    Een alternatieve zorgverzekering.

    dan klinkt het net alsof Aboriginals een zorgverzekering gaan halen bij het zilveren kruis :')

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 0:16 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mylintis schreef:
    Ik wilde dat ik je kon helpen, maar ik ben een ramp met namen bedenken. Gelukkig zijn er vast mensen op Q die er wel goed in zijn, haha. In ieder geval succes maandag!

    Dankjewel!

    Derks schreef:
    Vergoedingen voor alternatieve geneeswijzen.

    Nee, too basic. ik moet echt wat originelere titels verzinnen


    Een alternatieve zorgverzekering.

    dan klinkt het net alsof Aboriginals een zorgverzekering gaan halen bij het zilveren kruis :')

    Hmmm, die laatste zou eventueel misschien nog wel kunnen. Het is misschien niet heel origineel, maar al wel een idee (: bedankt in elk geval! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."