• Een artikel, geschreven door de vader van mijn exvriendje, over het concert van Justin Bieber. Ik zocht het echt lange tijd, omdat ik wist dat hij over me had gesproken in het artikel, en boem. Ik heb het éindelijk teruggevonden.
    Klik.
    Hij vermeld me even in de inleiding, maar vooral in de twee laatste alinea's, ik vond het echt lief :'D

    Anyway, hebben jullie al eens met iets in de krant gestaan?:'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ja in de boerderij al lang geleden. lol, ze vroegen me wat ik wilde worden. Ik een heel verhaal dat ik dierenarts wilde worden.

    haha, maar wel grappig dat artikel. Gosh, I miss 27 March 2011,

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 20:59 ]


    <3

    cute<3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Leuk voor je. (:
    Stiekem heb ik laatst nog een topic hierover aangemaakt. (krantengedoe) xd

    Celestial schreef:
    Leuk voor je. (:
    Stiekem heb ik laatst nog een topic hierover aangemaakt. (krantengedoe) xd

    Woops, my bad. -a-


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ja, met de harmonie. Gelukkig alleen maar op de foto. Op school kwam iedereen aanrennen: 'Ik zag jou in de krant!'
    Ik hou niet zo van al die aandacht...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, toen ik prinses Maxima een hand gaf stond daar een foto van in de krant en over het feit dat mijn ouders altijd au pairs in huis hebben gehad. Toen stond ik met een enorme foto van halve pagina grootte in de krant, toen ik vijf was o.O
    O ja, en ik heb ooit eens met een of andere wedstrijd voor het beste kostuum tijdens Nieuwjaar gewonnen en toen kwam mijn naam verkeerd gespeld in de krant, en ik ben een aantal keer kampioen van de poule geworden met hockey en toen kwam ik ook in de krant :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    iets met scounting. Het probleem was dat mijn zus en ik niet wisten wie het was op defoto O.o.
    En met school kids4trees songvestival een paar keer en met de gemeente.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja.
    Bij het ongeluk van mijn vriendinnen.
    Misschien vind ik het nog terug...
    Nee, ze hebben oude artikels verwijderd, dat was nog in 2008.

    Toen ik 3 jaar oud was stond er een foto van mij in de krant dat ik op een naaimachine tik. Mijn vader runt een naaimachinebedrijf, vandaar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat laatste is lief van hem en jou.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 21:42 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hahahaha cooooool!


    Life is hard and then we die

    Ja op de voorkant van de veendammer XD mocht met onze klas dagje in de gemeentehuis dingen doen enzo, en ik zat in een groepje wat soort verslag moest maken soort krantje. en ik mocht de eerste exemplaar aan de burgermeester geven en toen KLIK werd er een foto van gemaakt en in de krant gezet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, met een geldinzamelingsactie met de school mocht ik met 2 vriendinnen in de krant staan met de cheque. :9~


    All was well.