• Hey, ja sorry mensen, ik blijf jullie hulp inschakelen voor wat jullie waarschijnlijk echt belachelijk vinden. Sorry :/ Maar ik ben een puber, en maak me druk over alle kleine dingen enzo ;3
    Ik zal het maar uitleggen zeker?
    Dus voor de mensen die mijn topic I don't know hebben gelezen zullen misschien al wel doorhebben over wat ik het ga hebben. (jongens yeey :3)
    Dus, voor de gene die te lui zijn om het even te lezen, er is dus een jongen bij mij op school waar in onderhand een crush op begin te krijgen. (L) Mijn vriendinnen worden er nu ondertussen al zot van worden vermoed ik. Maar sinds mijn laatste topic, zie ik hem nog elke dag op school. Zo goed als iedere speeltijd. En ik maak echt altijd oogcontact met hem. Ik had al de tip gekregen naar hem te lachen (I don't know waarom) Dus dat heb ik maar gedaan, maar dat doet dus niets. Mijn vriendin betrapte hem erop ook al naar mij te kijken zonder dat ik het door heb. Telkens als ik over hem begin, zeggen mijn vriendinnen dat ik een eerste stap moet zetten, maar zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik heel verlegen, en het zou een beetje raar zijn moest ik gewoon naar hem toe lopen en zeggen. 'Hey laten we vrienden worden, want ik vind u wel leuk' Als ik dat argument bovenhaal, zeggen mijn vriendinnen dat ik weer een bericht naar hem moet sturen via fb. (daarvoor moet je wel ff mijn topic lezen) maar dat wil ik dus niet, omdat ik bang ben om weer 'afgewezen' te worden. Ik heb ook nogal een laag zelfbeeld van mij, dus ik zeg ook dat ik zowizo geen kans bij hem maak. Dus zeg het eens lieve Quizlet-mensjes, wat moet ik doen :(
    (Yep, ik weet dat ik hopeloos ben ;3)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Wat is je andere topic dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Wat is je andere topic dan?


    Er sta een link :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Same, hahaha. Ik snap hoe lastig het is om naar iemand toe te stappen en dat is ook niet echt iets wat zomaar iedereen doet. Misschien is er wel een feestje waar hij heen gaat ( tegenwoordig vind je alles op Facebook ) en misschien kun jij ook wel met een paar vriendinnen daarheen? Daar is het ook veel makkelijk een praatje te maken dan op het schoolplein met al zijn vrienden eromheen, neem ik aan.
    Zit je trouwens bij hem in de klas?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rawhide schreef:
    Same, hahaha. Ik snap hoe lastig het is om naar iemand toe te stappen en dat is ook niet echt iets wat zomaar iedereen doet. Misschien is er wel een feestje waar hij heen gaat ( tegenwoordig vind je alles op Facebook ) en misschien kun jij ook wel met een paar vriendinnen daarheen? Daar is het ook veel makkelijk een praatje te maken dan op het schoolplein met al zijn vrienden eromheen, neem ik aan.
    Zit je trouwens bij hem in de klas?


    Zowat de helft van mijn school ga naar een fuif dit weekend, en er is zo'n 80% dat hij ook gaat, alleen mag ik nog niet uit. Wat dus best wel irritant is. En nope, hij doet een andere richting en zit int 6e jaar.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Is de jongen waar je het nu over hebt ook één van de jongens uit je vorige topic? Beide hebben een vriendin dus ik zou niets doen en de jongen vergeten.
    Pas als hij vrijgezel is vind ik dat je het recht hebt te handelen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik hoop dat je niet denk dak hem wil claimen ofzo. Ik wil hem gewoon leren kennen. Idk, gwn contact zoeken.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hij heeft een vriendin en jij hebt een crush op hem? Dan raad ik je aan om hier nu mee te stoppen. Er zal altijd iemand zijn die hierdoor gekwetst gaat worden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als hij een vriendin heeft zou ik er ook maar gewoon mee stoppen, misschien als het uit gaat is er weer een kans en voor de rest zijn er genoeg leuke jongens op deze aarde :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.