• Ik gebruik even de Nederlandse naam, aangezien maar weinig mensen Crookshanks herkennen als Knikkebeen, Hermione's kat.
    Maar ik las net iets, en dat vond ik echt te grappig :'3

    In een interview verklaarde J.K. Rowling dat Knikkebeen de slag om Zweinstein overleefde. Knikkebeen werd vanwege zijn magische kant zo'n 150 jaar oud. Ook zei J.K. Rowling dat Knikkebeen de 1ste getrouwde kat was ooit, Knikkebeen trouwde met "Blueder". Blueder is de kwistel van schoolhoofd Anderling, Anderling kocht de kwistel in Afrika en is een uiterst magische kat (hij werd de vervanger van Felix de Feniks). Blueder en Knikkebeen kregen 6 kittens. De namen werden bepaald door Knikkebeen zelf (via geestelijk contact met Hermelien)


    HAHA, dat lijkt me echt grappig :'3 Heb je een kat die half fabeldier is en trouwt met de kat van de schoolhoofd. Ik zie dat ook echt voor me, dat chagrijnige hoofd met zo'n lichtblauwe hoge hoed op, ghehe :B


    -

    Padalecki schreef:
    JK Rowling is echt aan het overdrijven. Harry Potter is gedaan. PUNT. Nu verzint ze steeds zo'n belachelijke dingen die in de 'toekomst' nog gebeuren om de aandacht niet te verliezen, maar kom op zeg, die dingen zijn gewoon absurd.

    Ja inderdaad, dit gaar een beetje te ver.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ira schreef:
    Die gekke JKR met d'r fantasie toch, hihi <3


    "You'll stay with me?" "Until the very end."