• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    De jongen van One Direction reizen de hele wereld over. Ze hebben alle plekken wel eens gezien, worden overal geadoreerd door duizenden fans en zijn 10 van de 12 maanden per jaar van huis. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de jongens tegenkomen. Wat als elke jongen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de band? Zal de liefde de band uit elkaar rukken? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de jongens een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?



    Rollen:
    Jongen / Meisje
    [Land van Herkomst[tijdsverschil met London / minimale vliegtijd naar London] - Naam[Geliefde] - Speler]
    De band:
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Harry Edward Stylesblue]Nick[/blue - Bergling
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Liam James Paynepink]Daniëlla-Luisa[/pink - Kendizzzzle
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Louis William Tomlinsonpink]Amélie[/pink - Fluitsma
    Ierland[0uur / 1,5uur] - Niall James Horanpink]Juanita[/pink - Dulce
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Zayn Javvadd Malikpink]Fiona[/pink - KiliOfDurin

    De liefdes: (mogen ook jongens zijn)
    Frankrijk[1uur later / 1uur] - Amélie Ariane Wallaceblue]Louis[/blue - CrazyGirlxx
    Filippijnen[8uur later / 16uur] - Fiona Candira Rosalesblue]Zayn[/blue - Snowqeeun
    Nieuw Zeeland[13uur later / 27uur] - Nick Dean Turnerblue]Harry[/blue - KiliOfDurin
    Argentinië[3uur eerder / 21uur] - Juanita Alessandra Cartilloblue]Niall[/blue - Lucille
    Mexico[6uur eerder / 9uur] - Daniëlla-Luisa Adrinde María Araceliblue]Liam[/blue - Junipher

    Extra familieleden, vrienden, etc.:
    -


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. De liefdes zijn MINIMAAL 19. Ze mogen ook ouder zijn dan de jongens)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Voorkeur voor Geliefde:
    Extra: (zoizo voor de liefdes waar ze de jongens hebben ontmoet. NIET bij het concert of meet n greet)



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit en je bent niet van de ene op de andere dag 8 maanden zwanger zonder dat iemand het weet. Ook ben je niet zonder slag of stoot binnen een uurtje van New York in London zonder jetlag.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang winter als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. De verval datum staat achter de reservatie, dus je krijgt GEEN nieuwe herrindering
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Praattopic
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een meisje Europa?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is goed


    Bowties were never Cooler

    Meisje azie

    Want ik ben zelf half aziaat in real


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik een meisje uit noord-Amerika?


    Do what you love, love what you do

    Mag ik een meisje van Zuid Amerika?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik weet precies hoe ik mijn rol ga invullen, want ga een stuk erin plaatsen waar ze precies vandaan komt :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Er zijn ook jongens nodig nu


    Bowties were never Cooler

    Naam: Nick Dean Turner
    Leeftijd: 21, 29 Februari 1992
    Geboorteplaats: Wellington, Nieuw-Zeeland
    Uiterlijk:




    Nick is een bleke jongen met pikzwarte doffe vrolijke krullen. Hij is bijna 1,95m lang,wat extreem lang is voor een kiwi, en erg dun. Hij weegt niet meer dan 65 kilo. Aankomen lukt hem echt niet en dat maakt hem ook niet uit. Nick heeft prachtige grote sprankelende groenblauwe puppy ogen en een zware stem met een nog wat zwaarder Nieuw-Zeeland's accent. Hij draagt meestal een iets te groot overhemd met de bovenste twee a drie knoopjes open en hele strakke skinny jeans eronder. Als laatste vans, meestal zwarte. Nick's postuur is zelfverzekerd en klaar voor actie, al zie hij er vaak wel uit als slenderman, zeker in donkere ruimtes of in een pak met schoolfeesten, net als zijn broer. Die twee zijn qua uiterlijk bijna 100 procent identiek. Het enige verschil is dat Nick 'Managed' en Greg 'Mischief' op z'n linker pols getatoeëerd heeft staan. Ook heeft Nick 'I won't grow up' op zijn ruggengraat staan.
    Innerlijk: Nick is een drukke vrolijke zorgeloze jongen. Hij is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Hij kan ook best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Hij heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Nick kan zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij hem heel gevoelig en eenzaamheid kan hem ook flink raken. Vaak is hij inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal, maar soms is hij nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Nick is erg loyaal aan zijn vrienden en familie. Als je met hem omgaat leer je ook zijn vreemde kant kennen. Het maakt hem ook echt geen zak uit wat anderen van hem vinden. Hij is wie hij is en als je daar problemen mee hebt blijf je maar uit de buurt, want hij gaat er niets om laten. Dit moet ook eigenlijk wel om niet ten onder te gaan aan de pestkoppen die hem van tijd tot tijd te pakken proberen te krijgen. Ook lijkt hij door deze houding harteloos te zijn, maar dat is hij allerminst. Als hij namelijk eenmaal echt om je geeft is hij de meest liefdevolle jongen ooit. Al is hij wel erg ouderwets als het zijn omgang met jongens die hij leuk vind betreft. Hij wil graag dat iedereen altijd vrolijk is, en probeert altijd iedereen vrolijk en aan het lachen te houden, maar dit lukt niet altijd en dan wordt hij zelf triest, of hij gaat te ver en krijgt een klap voor zijn kop. Hij kan ook zijn mond eigenlijk niet houden, wat vaker dan eens voor irritaties zorgt.
    Op zijn opleiding, op het toneel, of voor de camera is Nick serieus, doet wat hem vertelt wordt en is helemaal in zijn element. Hij is nog steeds een hyperactieve gestoorde kleuter die overal voor in is, al kan hij ook wel trieste scenes spelen. Toch doet hij liever actie scenes en humor.
    Voorkeur voor Geliefde: Harry
    Extra: Nick is openlijk gay en heeft een letterlijk identieke tweelingbroer. Het enige verschil tussen hun is hun geaardheid en hun studies. Nick studeert drama met als bijvak muziek en zijn tweelingbroer Greg studeert muziek met als bijvak drama aan de universiteit van Wellington. Ze zijn dus zelfs op school bijna altijd samen en kunnen niet meer dan een paar uurtjes van elkaar gescheiden zijn zonder dat een van de twee, of allebei, de ander ontzettend mist. Nu Greg een vriendin heeft voelt Nick zich veel vaker alleen dan voorheen en wil zo vaak als het mogelijk is bij zijn broer zijn. Ze delen ook nogsteeds een slaapkamer en gaan samen van kinds af aan al vaak surfen en paardrijden.
    Al vrij jong, toen hij 13 was, kwam Nick er achter dat hij niet op meisjes, maar op jongens viel. Hij is nog voor hij 14 werd uit de kast gekomen en alles is vrij soepeltjes gegaan. Hij is eigenlijk nooit gepest en door iedereen in zijn omgeving wordt hij gewoon geaccepteerd. Het enige is wel dat hij het moeilijk vind om een vriendje re krijgen. Normale vrienden maken is geen probleem, net als een one-night-stand aan de haak slaan, maar een potencieel vriendje versieren vind hij heel erg lastig.
    Nick is zijn vriendje tegen gekomen in de kroeg tijdens een avond stappen met zijn broer en hun vrienden en hun vriendinnetjes in downtown Wellington. Omdat hij de enige single was in de groep probeerde de rest hem een leuke jongen te bezorgen. Het eindigde in een wilde avond. Hij kwam er de volgende dag pas achter dat hij naast een echt hele leuke jongen in het hotelbed lag. Ze hebben nummers en Skypeadressen uitgewisseld en zo zijn ze langzaam steeds hechter geworden ondanks de afstand. Voor deze ontmoeting wist Nick niet eens van het bestaan van One Direction af of hoe beroemd ze wel niet zijn. Nogsteeds geeft hij daar geen sikkepit om. Als zijn vriendje of ewn van zijn vrienden zich als een lul gedraagd zal hij dat ook gewoon ronduit bot en brutaal zeggen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 15:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik Harry?


    Because I love him, do I need another reason?

    Tuurlijk!


    Bowties were never Cooler

    SaIvatore schreef:
    Mag ik Harry?

    Lisaaaaa D: dan houd ik het wel in de gaten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam? ^^


    How far is far

    Sure


    Bowties were never Cooler

    Mag ik Louis?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jup


    Bowties were never Cooler