• En ik geloof niet dat ik dat erg handig vind... :'D
    Opnieuw aan zetten helpt niet, batterij er uit ook niet, nieuwe ringtone (had eerst alleen trillen) niet, op stil zetten niet... Heeft iemand dit wel eens gehad?

    Haha. Heb je een vibrator.
    Maar nee, ik heb dat nog nooit gehad (:


    Olive

    Je hebt een op hol geslagen vibrator ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boedoel je dat hij constant trilt of dat hij gewoon d e trilstand neit uit wil zetten?

    voor dat laatste: gooi je telefoon op de grond :'D Nee serieus, had ik ook


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Boedoel je dat hij constant trilt of dat hij gewoon d e trilstand neit uit wil zetten?

    voor dat laatste: gooi je telefoon op de grond :'D Nee serieus, had ik ook

    Hij trilt constant, als in nu al minstens 10 minuten aan een stuk door. Het begon toen ik een smsje kreeg (en m'n telefoon dus trilt) en ik tegelijkertijd een waarschuwing kreeg dat de batterij bijna leeg is.

    .. Gewoon op de grond smijten, stopt ie wel :') hoop ik..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aan de oplader leggen? :') je zei dat je batterij bijna leeg is, misschien helpt het.


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    Aan de oplader leggen? :') je zei dat je batterij bijna leeg is, misschien helpt het.

    Ligt ie al. Mwehhh, het klinkt alsof er een mug vast zit in mijn oor, kut telefoon.

    batterij in en uit?
    Ik moet echt eens deftig leren lezen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 13:52 ]


    Owl you need is love.

    in het water gooien(banana)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Is het een samsung? Want een vriendin vertelde mij ooit eens dat je daarvoor een nummer kan bellen zodat je hem tegelijkertijd kan gebruiken als vibrator, lol, en dat je het dan ook weer uit kan zetten. Maar ik weet dat nummer even niet zo 1, 2, 3


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Is het een samsung? Want een vriendin vertelde mij ooit eens dat je daarvoor een nummer kan bellen zodat je hem tegelijkertijd kan gebruiken als vibrator, lol, en dat je het dan ook weer uit kan zetten. Maar ik weet dat nummer even niet zo 1, 2, 3


    Very gross mental images o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    tik in je mobiel al je gaat bellen :*#0*# en dan vibration test en dan weer terug gaan volgends mij moet dat werken (als je een samsung heb)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 14:14 ]


    Shoganai i ne~

    laat de batterij leeg lopen, haal de batterij eruit en laat die liggen voor een uurtje,..


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.