• Zijn jullie dan zo hebberig? Of willen jullie valsspelen door alle usernames in beslag te nemen?

    Leg me dat eens uit, alsjeblieft.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omdat het oude account te veel slechte herinneringen heeft.


    Olive

    Hartstikke hebberig, ik wil iedereen irriteren door zijn toekomste username in te slaan etc. ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tulsa schreef:
    Omdat het oude account te veel slechte herinneringen heeft.


    Hoezo?
    Dan verander je toch gewoon je foto, signature en naam? Dan is het net een nieuwe account.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tulsa schreef:
    Omdat het oude account te veel slechte herinneringen heeft.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    zij willen ''Opnieuw Beginnen''
    sommigen slaan door in opnieuw beginnen, dat is ook strafbaar, Dress deed dat talloze keren en zoals je ziet is zij geband


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hingucker schreef:
    (...)

    Hoezo?
    Dan verander je toch gewoon je foto, signature en naam? Dan is het net een nieuwe account.


    Dan kennen die mensen je nog steeds, want oude gebruiksnamen blijven staan.


    Olive

    Yoseob schreef:
    Hartstikke hebberig, ik wil iedereen irriteren door zijn toekomste username in te slaan etc. ._.


    Ik ben serieus, dus graag een deftig antwoord.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Hoezo?
    Dan verander je toch gewoon je foto, signature en naam? Dan is het net een nieuwe account.


    En dan kunnen mensen nog zien wie je bent aan je oude usernames.

    En ja, we zijn allemaal o-zo hebberig want niemand van ons weet dat je, je username kan veranderen.
    Echt, die usernames worden allemaal ingenomen hoor, al is het door een nieuw account of omdat iemand zijn/haar username verandert.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik ben serieus, dus graag een deftig antwoord.
    En wat als ik dat serieus zou doen?

    Ok nu even serieus, ik heb 2 accounts, omdat deze samen met een vriendin is gemaakt en die andere heb ik verwijderd.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tulsa schreef:
    (...)

    Dan kennen die mensen je nog steeds, want oude gebruiksnamen blijven staan.


    Maar ik snap niet hoe het tot zo'n erge herinneringen kan komen in de eerste plaats. Als je voor mensen uit je echte leven onbekend wil blijven, zet dan geen foto's van jezelf in je fb en vul fantasiegegevens in.
    En als je gemeen bent tegen andere gebruikers en ze je daarom niet mogen, is dat toch je eigen schuld?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Yoseob schreef:
    (...)En wat als ik dat serieus zou doen?

    Ok nu even serieus, ik heb 2 accounts, omdat deze samen met een vriendin is gemaakt en die andere heb ik verwijderd.


    Dus als ik het goed heb, heb je er nu nog maar één en die deel je met een vriendin?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Dus als ik het goed heb, heb je er nu nog maar één en die deel je met een vriendin?
    Jep, ik spam het forum en samen verzinnen we de quizzen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hingucker schreef:
    (...)

    Maar ik snap niet hoe het tot zo'n erge herinneringen kan komen in de eerste plaats. Als je voor mensen uit je echte leven onbekend wil blijven, zet dan geen foto's van jezelf in je fb en vul fantasiegegevens in.
    En als je gemeen bent tegen andere gebruikers en ze je daarom niet mogen, is dat toch je eigen schuld?


    Misschien ruzie met een andere user, zonder dat het die persoon zijn of haar eigen schuld is? Of door de verhalen dat die persoon erop geplaatst heeft, of iets anders dat'ie ooit gezegd heeft.
    Wat maakt jou dat eigenlijk uit waarom iemand meerdere accounts hebt? Zolang jij het maar bij eentje houdt is dat toch goed - voor jou?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tulsa schreef:
    Omdat het oude account te veel slechte herinneringen heeft.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Maar ik snap niet hoe het tot zo'n erge herinneringen kan komen in de eerste plaats. Als je voor mensen uit je echte leven onbekend wil blijven, zet dan geen foto's van jezelf in je fb en vul fantasiegegevens in.
    En als je gemeen bent tegen andere gebruikers en ze je daarom niet mogen, is dat toch je eigen schuld?


    Dat heeft daar niks mee te maken. Ik bedoel niet onmiddellijk slechte herinneringen van bv. ruzies of foto's, maar van jezelf. Ik heb een ander account aangemaakt (dit) omdat mijn vorige, tsja, ik schaamde me gewoon voor wie ik was en wat ik deed - en dat leg ik liever niet uit. Daarom dat sommige een ander account aanmaken. En andere houden gewoon van vernieuwing (:


    Olive