• Bevat spoilers seizoen 2 & 3


    Engels
    “That triangle is going to continue to play out between Tyler and Caroline and Matt, who is our only human [left standing]— who is now in the know, and so that’s going to get fun,” Williamson promised. “My best friend a werewolf. The girl that I love is a vampire, and where do I fit in all of this?


    &

    Season three opens the door to learn more about Klaus and The Original Family as his motives for wanting Stefan on his side are finally revealed. As Stefan sinks deeper into the dark side, Damon and Elena struggle with the guilt of their growing bond even as they work together to bring Stefan back from the edge. The ghosts from Jeremy’s past have a powerful message they’re trying to deliver to him, not to mention the impact they’re having on his relationship with Bonnie. And as Caroline and Tyler grow closer, a war erupts between their families."


    &

    The panel opened with a sizzle reel that highlighted some of the best moments from previous seasons... and one hot moment from the Season 3 premiere. We weren't allowed to record the video clips, so we'll do our best to describe it in great detail here. Elena is walking through the Salvatore mansion, putting her hair up, and getting ready to go out when Damon steps out of his bedroom, soaking wet, covered in soap suds, and completely naked. There was definitely some dialogue in here, but we were too distracted to notice... as was Elena.





    Nee, serieus? Ik had gehoopt dat we eindelijk van klootzak Matt verlost waren en Caroline haar gedachten volledig op Tyler zou focussen, want geef toe - die twee zijn perfect voor elkaar. Stomme schrijvers, u sux. Wat vinden jullie ervan? & wat denken jullie dat er zal gebeuren in seizoen 3? Want ik benieuwd naar alle theorien :3

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 12:58 ]


    Olive

    indeed, Caroline & Tyler moeten. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha mij maakt het niet super veel uit, ik ben eerder benieuwd naar het hele stefan, damon en elena gedoe! ;o


    -

    Het zal weer: 'He mijn naam is Matt en ik ben de enigste persoon in Mystic Falls die nog leeft en alle geheimen weet en ik haat Caroline omdat ze vampier is en ik haat Tyler omdat hij weerwolf is en ik zal Caroline weer als shit behandelen'
    Fuck u.


    Olive

    Ik eeh, erger me juist aan Caroline :3
    En ook een spoiler, ik heb ook gelezen dat Damon en Elena elkaar leuk gaan vinden. Dát vind ik pas sucken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik eeh, erger me juist aan Caroline :3
    En ook een spoiler, ik heb ook gelezen dat Damon en Elena elkaar leuk gaan vinden. Dát vind ik pas sucken.


    Ze vonden elkaar al sowieso leuk en persoonlijk vind ik dat ook niet leuk. Damon moet single blijven of naar Bonnie gaan. No, ik zou heel die serie omgooien als ik kon :Y)


    Olive

    Illuminati schreef:
    Ik eeh, erger me juist aan Caroline :3
    En ook een spoiler, ik heb ook gelezen dat Damon en Elena elkaar leuk gaan vinden. Dát vind ik pas sucken.

    Nee juist niet, die 2 draaien al zo lang om elkaar heen, er moet echt wat gaan gebeuren tussen hun, ookal is het zielig voor stefan ):


    -

    Tulsa schreef:
    (...)

    Ze vonden elkaar al sowieso leuk en persoonlijk vind ik dat ook niet leuk. Damon moet single blijven of naar Bonnie gaan. No, ik zou heel die serie omgooien als ik kon :Y)

    Damon moet nergens heen, behalve naar mij! :3
    Maar Damon moet indd single blijven. En ik erger me dood aan Elena, want ze heeft allebei en doet nog steeds freakin' moeilijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik eeh, erger me juist aan Caroline :3
    En ook een spoiler, ik heb ook gelezen dat Damon en Elena elkaar leuk gaan vinden. Dát vind ik pas sucken.

    omijngod nee ik ben voor Damon & Elena


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Illuminati schreef:
    (...)
    Damon moet nergens heen, behalve naar mij! :3
    Maar Damon moet indd single blijven. En ik erger me dood aan Elena, want ze heeft allebei en doet nog steeds freakin' moeilijk.

    Je kunt niet beide hebben dus ik snap dat ze moeilijk doet! ;p


    -

    Illuminati schreef:
    (...)
    Damon moet nergens heen, behalve naar mij! :3
    Maar Damon moet indd single blijven. En ik erger me dood aan Elena, want ze heeft allebei en doet nog steeds freakin' moeilijk.


    Ik zou niet twijfelen (cat) Ach, ze was eerst met Stefan en nu wil ze niet op Katherine lijken. Ik vraag me trouwens af wat er nu gaat gebeuren met Katherine, al ben ik er zeker van dat we haar weer terug gaan zien (:


    Olive

    youleftme schreef:
    (...)
    Je kunt niet beide hebben dus ik snap dat ze moeilijk doet! ;p

    Meer als in, 'ik haat je Damon, je bent geen echte vriend van me -drama drama-' en hem daarna toch leuk vinden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Meer als in, 'ik haat je Damon, je bent geen echte vriend van me -drama drama-' en hem daarna toch leuk vinden.

    Ja maar soms is hij ook wel heel gemeen he.. Maar echt ik vond het zo lief, de season final van season 2, dat ze hem kuste omdat hij bijna dood gaat ):


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Ja maar soms is hij ook wel heel gemeen he.. Maar echt ik vond het zo lief, de season final van season 2, dat ze hem kuste omdat hij bijna dood gaat ):

    Ja, maar daarvoor kwam het toch nooit meer goed tussen ze? :') Dat is precies wat ik bedoel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Meer als in, 'ik haat je Damon, je bent geen echte vriend van me -drama drama-' en hem daarna toch leuk vinden.


    'En op de vraag of we nog vrienden zijn. Nee, we zijn geen vrienden meer en dat zullen we nooit meer zijn.' (ofzoiets)
    'Je lijkt meer op Katherine dan je denkt'
    SHOCKFACE


    Olive

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja, maar daarvoor kwam het toch nooit meer goed tussen ze? :') Dat is precies wat ik bedoel.

    Ja maar als je kwaad bent zeg je soms stomme dingen, en stiekem vind ze hem leuk en dat mag hij niet weten dus doet ze zo bitchy! Eigenlijk heel logisch zo doen wij ook hoor :3


    -