• Ik weet niet of ik dit hier, of in het off-topic gedeelte, of ergens anders moest plaatsen dus euhm ja sorry als het fout staat

    Ik verzin zelf niet zo snel een leuke nieuwe username en ik vind hem eigenlijk nooit goed genoeg en als dat een keertje wel lukt is hij natuurlijk al bezet. Nu heb ik er een ik vind hem helemaal geweldig, maar ik kan me username pas 21 feb weer aanpassen. Ik ben veel te bang dat ik hem tegen die tijd vergeten ben of dat iemand anders hem bedenkt dus ik zit hier echt zo van "Tijd ga sneller" xD

    Nu nog een vraagje aan jullie, hebben jullie ook wel eens problemen met het bedenken van een nieuwe username of dat je te lang moet wachten naar jou zin?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Nee, dat niet zozeer eigenlijk. Ik heb altijd best veel ideeën, maar wil hem tegelijkertijd eigenlijk nooit veranderen. Ik heb dan ook meestal Parachutes als username en het is behoorlijk zeldzaam als ik die toch verander, zoals nu toevallig. ^^ Dat bewijst maar weer eens hoe awesome ik Yoite (= een personage uit een anime) vind. (':
    Daarbij ben ik als crew-lid ook automatisch GM, dus ik mag hem na twee weken veranderen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat heb ik wel 'ns gehad ja


    26 - 02 - '16

    Hmm, mwa, ik heb een supergrote lijst met usernames die ik wil ghehe c:
    En omdat ik ze zelf leuk vind, vind een maand wel goed. Ook al heb ik wel zoiets van, zometeen krijgt iemand anders hem.

    Wanneer ik een username bedenk, is ie bijna altijd al bezet. :')
    Dus het duurt altijd eventjes voor dat ik een username heb bedacht die niet bezet is, en waar ik ook nog eens tevreden mee ben. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat ik me gelukkig mag prijzen dan "Iloveyou" en "Ixlovexyoux" al bezet waren, anders was dat m'n eerste Q-naam geweest, haha.
    Ja, ik heb het wel al eens gehad, maar de laatste tijd niet zoveel meer (: Ik neem de 21/22, geen idee wanneer ik weer mag, waarschijnlijk een oude username terug, zelfs al heb ik er een op het oog die nog niet bezet is, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als ik jou was zou ik hem bij een story onder notities opslaan, zo vergeet je hem niet! :]
    Nu heb ik pas twee usernames gehad, ik heb van beide geen spijt en zou ook geen andere nu willen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dat heb ik echt nooit, maar ik verander dan ook niet vaak mijn username.


    Take risks and conquer your fears.

    Nooit, ik verander amper mijn username en vaak neem ik dan een oude terug omdat ik die leuk blijf vinden, maar ik kom altijd terug bij deze. :3


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk niet. Soms, als ik er 1 heb waarvan ik denk "hmmm, die vind ik wel erg leuk", dan check ik of hij bezet is en soms heb ik geluk :3 ik heb meestal wat onbekendere dingen als naam :3
    Maar ik ben dus GM, dus kan elke 2 weken veranderen XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wacht gewoon tot ik een leuke weet en dat duurt dan meestal, dus als ik een leuke heb kan ik hem wel gelijk veranderen.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ik twijfel altijd over meerdere usernames en kan nooit wachten om ze te kunnen veranderen, ook al is de reden niet dat ik dan een hekel heb aan mijn huidige username. Het is meer dat ik veel ideeën heb die ik allemaal wil kunnen gebruiken. :')
    En als ik iets wil onthouden of een paar ingevingen heb voor nieuwe usernames of verhalen, zet ik die in een bepaalde story van me, die ik niet activeer. Een soort 'Notitie/kladblok-story'. :'D Werkt op zich erg goed.


    :)