• Want mijn litteken doet pijn. Ja want Isabel (Brianstorm) heeft een litteken en als dat pijn doet zegt ze 'Voldemort' zoals Harry dat doet als zijn litteken pijn doet, dus doe ik het voor het gemak ook maar even. :-)
    Iig, ik ben twee weken geleden gebeten geweest door een hond en ik had een hechting in mijn arm en intussen is dat al goed genezen. Toen ik vanochtend wakker werd, deed het een beetje pijn en nu begint het eigenlijk meer en meer pijn te doen dus denk ik dat Voldemort terug is. (cat)
    Daar zit zo echt een verhard stukje onder mijn vel en dat is gewoon zo vile. Iew. :'D
    Hebben jullie ook littekens die pijn doen? :'D

    Ik heb wel littekens, maar die doen geen pijn. :'3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik weet niet eens of ik littekens heb :'D


    -

    Ik heb heel veel littekens en nog geen 1 deed pijn ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb littekens. Maar die doen geen pijn gelukkig :3

    Ik heb een behoorlijk litteken in mijn nek, maar dat doet alleen pijn als je eraan zit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ImmortalSoul schreef:
    Ik heb wel littekens, maar die doen geen pijn. :'3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb een rot schouder/schouderblad die jeukt telt dat ook ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HET litteken doet pijn, dat litteken op mijn pols (:


    Olive

    Nee heb wel een heel groot litteken.
    Maar die doet geen pijn.


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    ik heb een litteken maar die doet geen pijn


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tulsa schreef:
    HET litteken doet pijn, dat litteken op mijn pols (:

    Voldemort. (cat)

    Halestorm schreef:
    (...)
    Voldemort. (cat)


    Dan minstens 5 keer per dag (krul)


    Olive

    Halestorm schreef:
    (...)
    Voldemort. (cat)

    (cat)


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ja mijn litteken boven mijn oog doet vaat een Voldemort'tje. _O_
    Zoals jij al hebt vermeld.

    Als ik je dan nog eens zie kunnen we samen een plan beramen om Voldemort te verslaan met behulp van onze littekentjes.