• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:16 ]

    Nee, maar wel van het 'het-is-vakantie-dus-ik-ga-extreem-laat-naar-bed'virus...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    1 vraag..
    Waarom ga jij dan zo laat slapen :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, maar ik kon niet slapen omdat ik ziek was ;D ik slaap eindelijk weer goed, gelukkig. Wel pas om 1 uur of zo, maar ja.


    Destroy what destroys you.

    Serophina schreef:
    1 vraag..
    Waarom ga jij dan zo laat slapen :S


    Omdat ik elke dag wel iets leuks doe, of het is gewoon te warm in mijn kamer waardoor ik uren wakker lig en besluit in de kelder te slapen - zoals vannacht - (no_chears)

    Nee, ik kan juist helemaal niet slapen doordat ik te lang in m'n bed blijf liggen (A)
    Jij hoort echt naar je bed te gaan en eens goed uit te slapen :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kerel, ga slapen! Ksssshht! Naar bed jij!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Monkeyslut schreef:
    Nee, ik kan juist helemaal niet slapen doordat ik te lang in m'n bed blijf liggen (A)
    Jij hoort echt naar je bed te gaan en eens goed uit te slapen :X


    Daar heb ik geen tijd voor, ik wilde het 27 augustus gaan doen, net voor school, maar toen bedacht ik me dat het dan Lunenburg is (no_chears)

    Tuesday schreef:
    (...)

    Daar heb ik geen tijd voor, ik wilde het 27 augustus gaan doen, net voor school, maar toen bedacht ik me dat het dan Lunenburg is (no_chears)


    Kruip gewoon nu direct in je bed en slaap tot je wakker wordt?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Kruip gewoon nu direct in je bed en slaap tot je wakker wordt?


    Dat zoek ik niet, ik moet nog film kijken (:

    Ja,maar als je pas om 5 slaap is dat niet zo vreemd.
    Waarom ga je niet ereder naar bed? Of kan je niet slapen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik sliep vandaag rond een uur of half 6.. en ging er om half 12 weer uit, maar was al vanaf 11 uur wakker, omdat ik gewoon niet kon slapen xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ga slapen, nu! Ik ga ook zo, dan ben ik morgen nog lekker fris! Zou nog de hele nacht op Q kunnen blijven, maar ik zorg ervoor dat ik op tijd mijn bedje opzoek :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    nope..
    ik ben zo wakker als het maar zijn kan!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ja, ik ga ook laat slapen maar sta dan ook laat op ;p Ik voel me minder moe als ik minder slaap O.o

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 22:33 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Heb beetje hetzelfde.


    Gradually, then suddenly..