• Bij mij doet mn hotmail het niet meer, hij zegt telkens dat de server niet gevonden kan worden.
    Hebben meer mensen dat?
    edit: als ik met een ander e-mail inlog doet ie het wel, maar de mijne doet het gewoon niet

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 15:30 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nope:Y)


    All I wanna do is lose control

    Nee, bij mij doet hotmail normaal.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij mij deed mn oude msn het niet.
    Toen ik een nieuwe aanmaakte,deed hij het wel? ;s


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Raar zeg, als ik op inloggen druk zegt ie dat ie de server niet kan vinden...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, heb ik ook al gehad. Je moet eens vanonder rechts bij je computer kijken of je datum en uur juist staat.
    Als dat niet lukt, bij mij stond er een klein balkje en als je erop klikte dan kon je kiezen 'wel openen' ofzotietske...
    Kweenie oft helpt


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Bij mij werkt het

    Als ik inlog met een ander e-mail doet ie het wel?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien ben je gehackt?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Misschien ben je gehackt?

    Dat dacht ik dus ookal maar hij zegt niet dat mn wachtwoord niet klopt ofzo, maar op mn iPod kan ik er ook niet op terwijl het eerder vandaag nog wel kon.
    En ik had laatst zo'n spammer op mn mail die vanaf mijn mail andere een mailtje stuurde maar ik heb mn wachtwoord veranderd en toen is het gestopt, kan t zijn dat t daar aan ligt?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    #slotje
    ik kan er ineens weer op?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.