• Het gaat over een meisje die 12 is ze komt net de de middelbare school. Ze woont in een saai dorp waar nooit wat gebeurt. Ze is een normaal meisje. Er hangt altijd een groepje jongens rond op de parkeerplaats bij het schoolplein. Het meisje heeft besloten dat het wel heel cool zou zijn als 1 van die jongens haar vriendje zou wezen. Haar fanatasie slaat op hol maar word werkelijkheid zodra *weet nog geen naam* op haar af komt stappen hij zit in dat groepje. Maar hij blijkt een lover-boy te wezen. Zo is het meisje 4 jaar in handen van hem en die 4 jaar houd ze een dagboek bij die ze jullie nu laat lezen!

    Ik heb een aantal rollen weg tegeven!

    Verassing 1; SWEETxQUEEN
    Verassing 2; sayXkiss
    Verassing 3; PersianRose
    Verassing 4; KimxGeorg


    Wat ik wil weten;

    Rol;
    Waarom;
    Foto;
    Tekstje;


    Het verhaal word in dagboek vorm gemaakt en ik heb alleen nog geen titel -_- Dus als je die weet droppen graag :D En moet TH erin komen want die worden dan loverboy. Trouwens als ToHo erin komt wie is dan de loverboy? En ach nouja Reacties?

    xoxo

    Verassing 1 = BF hoofdrol vriendin Tom
    Verassing 2 = BF2 Hoofdrol Vriendin Andreas
    Verassing 3 = Meisje die de hoofdrol gaat waarschuwen en Vriendin Gustav
    Verassing 4 = Vriendin Georg zus met wie hoofdrol vaak ruzie heeft!


    I do not hook up.

    verassing 1 info komt^^


    Lalalalalalalala.

    Okay ;]


    I do not hook up.

    Rol;verassing 1
    Waarom;Omdat ik jou lief vind
    Foto;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69818
    Tekstje;
    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen en ja je raadt het al,ik ben dan ook eigenlijk iedere dag wel érgens in de stad te vinden.De ene keer om te shoppen,de andere keer om uit te gaan met vriendinnen en natuurlijk ook op karaokeavonden.Ik kan dus best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    Verassing 3!


    Rol;
    Ver-Assing 3 xD
    Waarom;
    Cauz' I Like The number,3 & Ik hou van rollen (A) =D
    Foto;
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    Tekstje;
    Hey Bitcha'z!


    Listen Up!


    Rose is de naam van deze chicka en ze is 16 jaar. Hobby's heeft ze niet en haar humeur is afwisselend. Wat ze hier doet zie je nog wel. Verder heeft ze een broer die niet boeit en kan ze zelf best Bitchy zyn maar ook lief. Haar friends zyn haar leven en boys haar favoriete aliens. Meer heeft deze Chicka niet te zeggen.


    Byee!



    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol;verassing 4

    Waarom;ik die leuk vinde

    Foto;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Rol;verassing 1
    Waarom;Omdat ik jou lief vind
    Foto;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69818
    Tekstje;
    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen en ja je raadt het al,ik ben dan ook eigenlijk iedere dag wel érgens in de stad te vinden.De ene keer om te shoppen,de andere keer om uit te gaan met vriendinnen en natuurlijk ook op karaokeavonden.Ik kan dus best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lievord! Mag ik jouwn leeftijd ook wat aan passen want als je de rol krijgt van verassing 1 is dat wel nodig (A)


    I do not hook up.

    Rol; 2

    Waarom; Omdat ik die wil, en ik jou geholpen heb met een naam voor de hoofdpersoon! :P Waarvan ik nog steeds niet weet of je die hebt gekozen! xD

    Foto; http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Tekstje;

    Hai!
    Ik ben Say, 15 jaartjes oud, en hou van gitaarspelen. Ik doe het al 5 jaar en schrijf sinds een tijdje ook mijn eigen liedjes. Verder hou ik van muziek, tekenen, schrijven, skaten en mijn vrienden. Ik haat school, want veel daar doen rot tegen me en accepteren me niet. Maar ik ga niet veranderen voor hen!
    Kom niet aan mijn vrienden want dan kom je aan mij! Maar verder ben ik volgens mij wel lief hoor! ;)
    See you! (K)
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    De naam van de hoofdpersoon is trouwens Hope geworden XD


    I do not hook up.

    ik ben ook lief hoop ik:)


    laat je wat weten?

    YEAH!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De naam van de hoofdpersoon is trouwens Hope geworden XD


    Volgens mij heb ik die ook bedacht..
    Of niet?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jy nu bekend maak ? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jy nu bekend maak ? =D


    Ik ook willen weten! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Zo (A)


    I do not hook up.

    ik heb goed gegokt:D