• Euhm ik heb een idee.Het is wel een beetje gebaseerd om mijn SA maarja (:

    Je bent de Bf van Tom Kaulitz.Al heel je leven lang.Nooit heb je een woord gezegt over hoe erg je het vind dat de band altijd voor ging.Maar nu ben je het wel beu.Tijdens de VMA's was de bf van Georg meegegaan en aan jou was zelfs nog niets gezegt.Wanneer Tom terug thuis komt ontstaat er een ruzie.In alle boekjes komt het testaan.Er staat zelfs een intervieuw met jou in dat je helemaal niet hebt gegeven.Maar hij wil je niet geloven en niets meer met je te maken hebben.Nu probeer je alles eraan te doen om hem terug te winnen .En wanneer je op hem verliefd wordt wordt alles steeds ingewikkelder.
    Ik heb dus rollen nodig (:
    verassing 1: LOLLIPOPx
    verassing 2: TOMSDICK
    verassing 3: PersianRose
    verassing 4: CandyQueenx3
    verassing 5: sayXkiss
    verassing 6: xLovesBill
    verassing 7: JOYCESTAR
    nodig :
    plaatje.
    leeftijd.
    tekst.
    rol.

    Good Luck.


    The soul needs autumn.


    Verassing 3
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg


    Leeftyd:
    16
    Textje:

    Listen up Bitch!



    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...

    So Bye!


    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OMG moet ik juist weg maar ik wil er in schat mag ik veraasing 2 zijn en verzin jij niet iets voor me please.x3333 Mijn pa word zo razend omdt ik er al te lng op zit ><


    *He's the one.

    verassing 1 of 4. info komt.
    plaatje;
    http://sp8.fotologs.net/photo/40/54/12/mannequin_g1rls/1211071369_f.jpg
    leeftijd;
    17.
    tekst;
    Héééj mensen,mijn naam is joyce en ben juist 17 jaar geworden.Mijn moeder is afkomstig uit amerika maar mijn vader is duits dus sinds mijn 5e woon ik in duitsland.Streetdance is mijn grote passie en dat zouw ook voor altijd zo blijven moest het aan mij liggen.Mijn vrienden zijn het belangrijkste van alles wat je maar kunt denken.Als iemand hun pijn doet kom ik die vermoorden,en dat meen ik echt.Niemand maar dan ook echt niemand moet aan mijn vrienden komen.Muziek is ook een van mijn passies maar niet zo groot als mijn dans.Tokio hotel is mijn lievelings muziek en tom..jha,nu weet je al genoeg zeker?ik zie hem dood graag.Voor de rest ben ik verslaafd aan shoppen en uitgaan,vooral in van die grote discotheken die in berlijn zijn.Voor de rest?Ik weet dus echt niets meer en ben zowat uit verteld dus ik ga maar is,Bye!<3#

    Annelies wil verrassing 1 of 6! Haar info komt meteen!

    plaatje. KIJK FB! DAT EERSTE MEISJE MET DIE HELLO KITTY SHIRT!

    leeftijd. 16

    tekst.

    Haaii pretty's <3

    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al kon zien Annelies en ik leef al 16 jaar lang op deze coole planeet. Ik heb dus supercool haar al zeg ik het zelf. Yes, i'm proud of it ^^ I like it. But even verder over mijezelf. Ik houd van m'n vrienden, muziek, Hello Kitty, Chocolade, CreamCup's, CupCake's en IceCream and all that shiit. Maar, ik heb een grondige hekel aan mensen die een té groot ego hebben, spinnen, insecten en irriante of arrogante mensen. Djezus wat kunnen die zeueren seg! Maar peozp, in mijn vrije tijd doe ik aan hiphop en shoppen. Jaah, shoppen! Ik ben een grote shopverslaafde dus een shop-a-holic. Tjah, zo heeft iedereen wel zijn verslavingen zekers? Maar lieverds, ik denk dat ik weer eens moet gaan want ik ga SHOPPEN(6)

    KiSsEz <3

    rol. Verrassing 1 of 6

    nodig :

    plaatje.

    http://djanecouture.files.wordpress.com/2007/10/cassie02.jpg
    Als t scene moet zijn moet je eem zegge
    leeftijd.
    17
    tekst.

    Heejj Girls enn Boys!
    Ik ben Yentl en ik ben 17 jaar!
    M'n vrienden noemen me vaak Hyperactive
    Omdat ik soms een spring in het veld kan zijn!
    ik ben helemaaal verslaafd aan trekdrop en SCHOENE! als ik mooie zie kan ik ze gewoon nie laten staan!
    Verder ben ik gewoon een normaal meisje die lekker doet waar ze zin in heeft en zich gewoon door niemand laat tegen houd!
    enn... WOW ik zie leukee schoenee!! dusss.. ik ga ervandoor
    Toedelss! <3

    ^verassing maakt nie uit! x)

    Verassing 2

    naam: Ellen

    plaatje.: http://farm3.static.flickr.com/2143/2280331100_28b9c8073b_o.jpg

    leeftijd: 17

    tekst:
    Haay lieve mensjes!
    Ik ben dus Ellen. Ik ben 17 jaar, houd erg veel van Shoppen, Feesten en natuurlijk mijn vrienden! Tegen mensen die ik nog maar net tegenkom ben ik altijd heel verlegen omdat ik bang ben om iets verkeerds te zeggen. Maar als ik ze eenmaal ken ben ik nogal brutaal tegen ze. Aan mij heb je echt een goede vriendin, hoewel.. Geheimen? Ik ben een ontzettende kletskous en kan weinig geheimhouden, dus mijn tip aan jou. Iets wat een ander écht niet mag weten moet je mij niet vertellen. Ik ben er écht voor de gezelligheid. In diepe gesprekken kan ik moeilijk serieus blijven, hoewel ik altijd de ander probeer te respecteren hoor! Maar ik moet gaan, Laterzz!


    Naja je ziet maar als je nog iemand nodig hebt ik moet er af LOVE.x33


    *He's the one.

    plaatje. http://farm3.static.flickr.com/2085/2279541175_137a315693.jpg

    leeftijd. 18

    tekst. Haayy peepz! Ik ben Ilse en ik ben 18 jaar. Ik houd van mijn vrienden, muziek, uitgaan, winkelen en gitaar spelen. Ik haat spinnen, wespen, naalden en ziekenhuizen en wordt zenuwachtig als ik moet wachten. Daar kan ik niet goed tegen. Mensen beschrijven mij als gek, druk, lief, spontaan, eigenwijs, grappig. Ik ben iemand die altijd in is voor lol. Als er iets te beleven valt, ben ik erbij! Nou dat was het weer! X Ilse

    Verrassing 7 =)

    Edit: typfout.. Verrassing 5 =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Verassing 6^^
    plaatje. http://partyflock.nl/albumelement/48394972:ook_emo.html

    leeftijd. 13

    tekst. hoi ben Bo.. hou van droogheid x3 en lovesnot school.. alle leraren haten mij en ik haar hun >,< dus dat past wel ^^ najah ik ben een buitenmens en ik verveel me eigenlijk nie egt vaak ofzoo.. alleen als ik niks te doen heb.. maar das logies ^^ sport is niet egt mijn ding ofzoo maar ik vin het wel leuk om af en toe ff uit te blazen bij voetbal of skateboarden =D trouwens ben ik een dierenmens ^^ vooral kleine die zijn soow cute <'33
    maar ik ga bye koewlmensheidjees!
    xx-


    when words fail, music speaks.

    info staat er.

    Mag ik dat zometeen geven mijn info want ben nog ff bezig ^^

    laat me wete als ik een rol heb? of niet >,<
    want ik ga TV kyke bye (K)


    when words fail, music speaks.

    plaatje.http://i223.photobucket.com/albums/dd280/Heatherfeather6969/scene_hair--large-msg-120680440268.jpg

    leeftijd. 16

    tekst. Hoi mensjes ik ben Charissa en ben 16jaartjes jong. Ik ben verslaafd aan konijntjes en Muffins. IK ben een egotyppetje en ik bn wie ik ben .x3 Ik moet gaan nu bubai.<3

    rol. #2


    *He's the one.

    Mag ik dat zometeen geven mijn info want ben nog ff bezig ^^

    tuurlijk (=


    The soul needs autumn.