• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:35 ]

    Ik ga om half twee even naar school om nog een toetsje te maken, en verder ben ik de hele dag vrij (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik moet om 11.15 op school zijn, en ik ben om 4 uur vrij. Maar aangezien er een storm op komst is, is er een kans dat de laatste paar lessen uitvallen. En dus heb ik misschien maar 1 of 2 uur les :3 Oh en het 6de uur heb ik een tussenuur. Ja, wat een leven!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rond half 11 weg naar de jumbo om te kijken hoe laat ik morgen moet werken, dan door naar school. Om 12.45 tot 14.15 pauze waarin ik Nikki zie -danst- Dan weer les tot half 6 en dan ben ik ook alweer vrij. Fiets ik weer naar huis, eet wat en ga op msn met Nikki praten. Hmmm ja dat was het wel denk ik.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 9:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben elke woensdag vrij dus vandaag ook :'D Eerst ga ik naar de stad met mijn vriend voor sinterklaas cadeaus te kopen, daarna gaat hij met mij mee naar huis (samen met mn broers die hij dan voor het eerst ziet) en dan verjaardag van mijn moeder vieren ^^


    -

    Ik moet van 13u - 15u45 helaas naar school en voor de rest ga ik de hele tijd leren.. Leuk leventje toch


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet van 13:00 tot 17:00 uur naar school, maar ik ga vragen of we eerder weg mogen vanwege de storm die op komst is.

    Van 8 tot 5 werken en erna nog 2 uur lang trainen in de gym, dan naar huis toe en eindelijk rusten.

    Ik ben nu aan het werken op mijn stage en als ik hier klaar ben, ga ik naar huis even wat eten en dan ga ik vast wat kerstcadeautjes kopen en daarna nog wat opruimen in mijn kamer, voor zover het nog nodig is. Als mijn vriend dan uit school is, ga ik met hem mee naar daar, ga ik daar eten en nog wat huiswerk maken. En daarna film kijken of gewoon meteen slapen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Uitzieken :3.
    En toch proberen school werk te maken om niet achter te lopen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Uitzieken :3.
    En toch proberen school werk te maken om niet achter te lopen.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb eerst jaloers gekeken naar alle mensen die om 1 uur uit waren(dat was zo ongeveer de hele school) en daarna heb heel hard gewerkt bij Spaans om mijn woordenlijst af te hebben, en toen liep de computer vast en kon ik het dus niet opslaan.
    Toen had ik een of andere vaag ak so wat ik een klein beetje was vergeten en dus ook een klein beetje heb verpest
    En toen ik thus was ben ik lekker op mijnn bed gaan liggen en gaan lezen en nu quizlet ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hopen dat mijn huis niet wegwaait...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Half negen tot vier op school ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zal de lange verhaal kort maken :'D :
    Eerst in de ochtend heb ik even de paraplu geleend (Zieke RainbowDay). Want ze zeiden op het nieuws dat de harde wind pas vanmiddag dus ja :Y). Alleen toen kwam er f***ing veel/ grote hagel naar beneden, maar het was nog wind stil o.O. Ik heb maar klein tegen een huis aan gepropt (was aan het wachten voor de bus), want die hagel deed pijn D:. Een wilde harde windvlaag kwam er aan. Nu is de paraplu van me zus kapot (dat gaat mij geld kosten). En toen werd me moeder ook nog boos :'D (ik was de paraplu weer binnen aan het leggen). En op school heb ik weer microscopie gedaan me de cellen van een ui (borring). Alleen ik ondekte dat we een minuscuul klein beestje in zat die je alleen via een microscoop ziet :'D. Me happy en toen bekeken we het beestje op 1000x vergroten (op het hoofdje). I'm now scared for life o.O.
    Alleen dat beest overleefd natuurlijk niet in eosine (kleurstof) en ik heb dat beest dus zien dood gaan (no_chears). R.I.P Kees

    Dat was wel me dag ^^.


    Shoganai i ne~

    Van 10:10 tot 13:00 op school, daarna naar huis en Quizletten en schrijven 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen