• Iemand zijn reactie (waar ik volledig mee akkoord ga)
    are you for real? dear gaga. as I recall, you have a little song called ‘born this way’ that is to make people understand that it doesn’t matter what you look like, all that matters is who you are, yet here you are calling someone fat. I would call you a hypocrite but you probably didn’t write that song anyway.

I don’t understand why people feel the need to publicly say derogatory things about others to pry on their weaknesses. the only reason she said this is probably intimidation. I sincerely hope Adele takes out the VMA in all her categories purely because of gaga’s comments, and I’m not even particularly a fan of Adele. peace out.

Edit: Ik weet niet of dit echt is. Sommige zeggen dat mensen dit hebben gemaakt, andere zeggen dat ze het effectief gezegd hebben, maar niet in deze filmpjes.

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 12:01 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Carcass schreef:
    Jongens, dit is nep. Niet alles geloven wat op internet staat.

Exactly. Ik heb net het bewijs gezien, kan de filmpjes alleen niet vinden XD

JDN.

Dat was niet echt dacht ik. :3

We'll never be as young as we are tonight

Ik denk niet dat Lady Gaga dat gezegd heeft. Dan zou ze écht achterlijk zijn.

Frankly my dear, I don't give a damn.

tja, als we niet weten of het echt is...? x)

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Mayfly schreef:
    Wel, ik vind ze geen van beide echt leuk. (als ik moet kiezen vind ik Adele beter en leuker) Maar dat was wel erg gemeen van Gaga, omg.

Save me from myself.

Ik mag die Lady Gaga niet.. Zo'n vreemd mens. Bah.

Smile and live.

ik kan lady gaga NIET hebben !
    en adele zingt geweldig !!

Time you enjoyed wasting was not wasted

o em gie. ;o

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Delirious schreef:
    Fucking grof.
    Maar hey, ze hebben de tekst erop getypt? Wie zegt dat die uitspraken echt zijn?

Forever.

Die uitspraken zijn wel echt. (:

To infinity and beyond •

Wel is bekend dat Lady GaGa een nummer van de Heideroosjes heeft gekopieërd.

Het intro lijkt er superveel op.

I love both of them, Heideroosjes AND Lady GaGa (L)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Escritura schreef:
    ... Gaga that was mean.

Wil ik eerst een interview zien waar ze dat zelf zeggen. ^^

Take me to wonderland

Dit is niet echt, de maker ervan wou gewoon drama, dat zei hij zelf. (:

Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

Een mep, dat is wat die fugly fakeblonde kan krijgen. Of het nu echt is of niet.

If we had not a soul, music would have created it.