• HoiHoii ,,Ikke rolletjes over hebben voor mijn nieuwe serie:

    Een meisje [th-fan] is egt hopeloos verlieft op TOm van TOkio Hotel ,1 probleem ..ze gaat hem duss never nooit ontmoeten,,
    Een jongen uit haar klas vind haar ook leuk ,maar sei negeert hm compleet omdat se duss op Tom is..
    Op sgool gaat het slegt ensoo en haar ouders weten neit meer wat se met haar aanmoeten en besluiten haar naar een psygiater [fsoo] te sturen.
    Op dat zelfde moment heeft Tom problemen met sn vriendinnetje ,,wat duss uiteindelijk uitraakt.
    Als hij dan ook nog om de kleinste dingen rusie met iedereen krijgt , dreigt Toho uit elkaar te vallen.
    Hoe loopt dit af..?


    Ga niet zeggen : Ik wil een verassing met Bill ,wnt dan hb je sowieso die niet! gwn een verassing seggen ,en dan kun je later onderling ruilen!

    verassing 1: SWEETxQUEEN
    verassing 2: JuliaSTORY
    Verassing 3: xLovesBill
    Verassing 4: TomAdoratie
    VErassing 5 : kimxgeorg
    Verassing 6 : PersianRose
    Verassing 7 :ITSMEFUCKERx
    Verassing 8 : CandyQueenx3
    Verassing 9 :TomSexx
    Verassing 10 : SITUATIONS


    Wat wil ik weten??
    Naam:
    Leeftijd:
    Likes:
    Dislikes:
    PLaatje:
    TExtje:

    Be fast, And Good luck :D

    Kuss Chantou


    Crack a bottle

    rol: verassing 4
    naam:Lynn
    Leeftijd: 17
    plaatje:http://farm3.static.flickr.com/2302/1522020886_2e18fd58eb.jpg
    likes:Vrienden,Zomer,Zonnen
    Dislikes:Ruzie,spinnen
    tekstje:
    Hii mensen,

    Ik ben Lynn.Ik ben 17 jaar en zit in mijn laatste jaar school.Ik zit al van mijn 5de op ballet en vind het nog altijd een prachtige sport.Mensen vinden me soms een beetje telief maar ik kan nu eenmaal niet echt gemeen doen.Dat is ook 1 van de redenen waarom ik soms gepest word.Als iemand iets gemeens zegt kan ik nooit iets terug zeggen.Ik meestal eerlijk en ben verzot op kleine kindjes.Ik had een vriendje maar die is er met mijn bf vandoor.Dus eigenlijk is ze nu mijn bf niet meer.Een slechte eigenschap van me is ,dat ik me alles erg aantrek.Als iemand zegt, je bent niet zo mooi kan ik me er dagen slecht bij voelen.Ik heb ook een hekel aan spinnen


    The soul needs autumn.

    Komkommer, Badaaankt<33
    Zeg je het als hij er is??^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ikku 6 heb? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Noooo, mag ik dan verassing 3 ? (A)

    lijstje staat er al

    (K)

    THX!
    <3


    The soul needs autumn.

    Wie nog meer??


    Crack a bottle

    Dankjuuu :D

    Verassing 8? Maakt me eigenlijk niet uit ><

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 14?

    Likes: Shoppen, feesten, Gitaar spelen, zingen, dansen

    Dislikes: Dronken mensen

    PLaatje: http://lh3.ggpht.com/_C-LKaMbONx4/R1MJX4psWYI/AAAAAAAAABg/4VbErapfFdw/PIC04472.JPG

    TExtje:

    Heey Lieford!

    Ik ben dus Michelle en ben 17 jaartjes jong! Mijn hobby's zijn; feesten, dansen, zingen, shoppen en gitaar spelen! Zoals je op die foti hierboven kan zien, heb ik lichtblauwe ogen en bruine haartjes [a]. Ik ben verslaafd aan enorm veel make-up op doen, chocolade en ijs! En waar ik al helemaal verslaafd aan ben is Jongens! Ik val op aparte jongens, en die niet zo heel serieus zijn met een relatie, want daar kan ik echt niet tegen! Ik bedoel ik ben pas 17! En dan al zo'n vaste relatie? No way, dacht het even niet! Mijn karakter is Bitchy, lief, koppig, eigenwijs, grappig, en sarcastich. En wat ik echt haat aan mezelf is dat ik zo nieuwsgierig ben x'D Is echt zo irritant! Maar ja het is niet anders! Ik ga! Want ik ga lekker shoppen! Heb net mijn geld binnen gekregen!

    Bubaai!<3

    Verassing 8? Maakt me eigenlijk niet uit ><

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 14?

    Likes: Shoppen, feesten, Gitaar spelen, zingen, dansen

    Dislikes: Dronken mensen

    PLaatje: http://lh3.ggpht.com/_C-LKaMbONx4/R1MJX4psWYI/AAAAAAAAABg/4VbErapfFdw/PIC04472.JPG

    TExtje:

    Heey Lieford!

    Ik ben dus Michelle en ben 17 jaartjes jong! Mijn hobby's zijn; feesten, dansen, zingen, shoppen en gitaar spelen! Zoals je op die foti hierboven kan zien, heb ik lichtblauwe ogen en bruine haartjes [a]. Ik ben verslaafd aan enorm veel make-up op doen, chocolade en ijs! En waar ik al helemaal verslaafd aan ben is Jongens! Ik val op aparte jongens, en die niet zo heel serieus zijn met een relatie, want daar kan ik echt niet tegen! Ik bedoel ik ben pas 17! En dan al zo'n vaste relatie? No way, dacht het even niet! Mijn karakter is Bitchy, lief, koppig, eigenwijs, grappig, en sarcastich. En wat ik echt haat aan mezelf is dat ik zo nieuwsgierig ben x'D Is echt zo irritant! Maar ja het is niet anders! Ik ga! Want ik ga lekker shoppen! Heb net mijn geld binnen gekregen!

    Bubaai!<3


    Lieford ,,je hbt de rol ,,aleen je foto doet het niet ..


    Crack a bottle

    Ikke wil 7 ^^

    en ik zo mij ninfo sturen=D


    Winter is coming.

    Naam : Lily
    Leeftijd : 15
    Hobby's : Gitaar Spelen
    Likes : Croque monsieurs en chocomelk
    Dislikes : Mensen die vooroordelen hebben/Mensen die me niet mogen
    Plaatje : http://i7.tinypic.com/4i1mgdz.jpg
    Textje : Haii! Ik ben Lily. Ik ben 15 jaar. Mijn hobby's zijn Gitaar spelen en boeken lezen. Ik ben een redelijk stil meisje. Maar dat zijn mijn vrienden al gewoon. Voor hen ben ik een luisterend oor. Ze kunnen altijd terecht bij mij als ze met iets zitten. Ik ben dan misschien wel een heel stil type, ik ben wel een vriendin om in je hart te sluiten. Ik vertrouw niet snel mensen, maar wanneer ik dat wel doe, dan sluit ik die persoon ook echt in mijn hart. Ik geloof ik ware liefde en droom daar ook vaak over. Ik heb een echte doodsangst voor slangen. Daar pesten ze me soms wel eens mee. Niet dat dat me echt kan schelen..Oh, ik moet gaan, m'n moeder zeurt weer..CIAO!!<3

    mag ik verassing 9


    Gilles (ll)

    KUN JE DE ROLLEN DIE VOL ZIJN MISSCHIEN AL BEKEND MAKEN?(A)Ik moet zo weg dus..:X


    Lalalalalalalala.

    Naam: Tamar

    Leeftijd: 16

    Likes: Fun, Hyperzijn, vaagdoen, muziek

    Dislikes: wind, stilte, slechte sfeer, ruzie

    PLaatje: http://remy.deds.nl/elise17wl.jpg

    TExtje: Haii!! Ik ben Tamar. Ik ben denk ik zo'n beetje het vaagste kind op deze aardbol.. maarja,, daar valt mee te leven :P Ik kan soms een beetje hyper zijn,, nouja een beetje.. een beetje heel erg bedoel ik x]
    maarj,, als dat het ergste is^^
    ow.. Ik ga weer... Ik moet nog aan me huiswerk! Ö
    Bye!!!! x



    trouwens als een andere beter past vind ik dat ook goed^^


    Winter is coming.