• Ja echt. ik bedoel zo'n harde band, en dan een zanger met roze haar? Dat klopt niet vind ik.
    De zanger heeft knalroze haar, en krulletjes. En dat zie je bijna nooit omdat ze van die enge maskers ophebben, maar ik de clip van Before i forget, hebben ze geen maskers op, niet dat je hun gezicht dan alsnog ziet, maar je ziet wel het haar van de zanger. En dat is roze. Wat vinden jullie?

    Before i Forget.
    Hm, ik wil eigenlijk die link veranderen in van die woordjes, you know. Dat er bijvoorbeeld staat; Link. En dat je dan naar die pagina gaat, but, ik weet niet hoe ik dat moet doen.


    Every tear falls down for a reason.

    whaha roze haar. x'D
    enenen.
    je suis gaies. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    whaha roze haar. x'D
    enenen.
    je suis gaies. n_n

    Haha, daar heb ik niks tegen hoor! Maar ik vind het gewoon vaag. Slipknot, een fucking harde band, en dan roze haar? Dan klopt er iets niet in het plaatje you know.
    Spikes
    Engemaskers
    Tatoo's overal
    gescheurde kleding enal
    En dan roze haar?
    Ik vind dat neit kloppen.


    Every tear falls down for a reason.

    Volgens mij is het gewoon lichtrood ofzo hoor. En er zit ook zwart doorheen.
    Dus niet zeuren&laat hem lekker.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Volgens mij is het gewoon lichtrood ofzo hoor. En er zit ook zwart doorheen.
    Dus niet zeuren&laat hem lekker.

    Aan het eind zie je duidelijk dat het roze is. En nee erzit bijna geen zwart doorheen, tenminste niet zichtbaar in de clip. En ik laat hem ook wel? Ik zeg alleen dat ik het niet vind kloppen. Laat mij dat lekker zeggen :')


    Every tear falls down for a reason.

    (...)
    Aan het eind zie je duidelijk dat het roze is. En nee erzit bijna geen zwart doorheen, tenminste niet zichtbaar in de clip. En ik laat hem ook wel? Ik zeg alleen dat ik het niet vind kloppen. Laat mij dat lekker zeggen :')

    Gezien, en je hebt gelijk.
    Maar je zegt ook dat ze gay zijn.
    En ik kan niet tegen mensen die dan meteen zulke dingen gaan zeggen. Je kan toch ook metal spelen in een tutu? Like, als je je daar goed bij voelt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Gezien, en je hebt gelijk.
    Maar je zegt ook dat ze gay zijn.
    En ik kan niet tegen mensen die dan meteen zulke dingen gaan zeggen. Je kan toch ook metal spelen in een tutu? Like, als je je daar goed bij voelt.

    n_n

    Nja, dat ze gay zijn, dat bedoel ik niet letterlijk zo. Meer zodat mensen op het topic klikken. Met een titelnaam als Slipknot klikken er niet veel mensen op. En tuurlijk kan dat, maar ik vind dat het niet in het plaatje past. Jij wel?


    Every tear falls down for a reason.

    (...)
    n_n

    Nja, dat ze gay zijn, dat bedoel ik niet letterlijk zo. Meer zodat mensen op het topic klikken. Met een titelnaam als Slipknot klikken er niet veel mensen op. En tuurlijk kan dat, maar ik vind dat het niet in het plaatje past. Jij wel?

    Oh ja natuurlijk,
    Want je zou er maar niet uitzien zoals iedereen van je verwacht! Ö
    Dat zou een ramp zijn toch.
    En zet er dan geen gayig als je het niet zo meent. Mensen reageren vanzelf op je topic als het interessant is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Oh ja natuurlijk,
    Want je zou er maar niet uitzien zoals iedereen van je verwacht! Ö
    Dat zou een ramp zijn toch.
    En zet er dan geen gayig als je het niet zo meent. Mensen reageren vanzelf op je topic als het interessant is.

    Nja, het is gewoon mijn mening. Ik vind het vaag.
    En ik zet er wel gayig in, want hoe moet ik het anders zeggen? Slipknot is vaag Slipknot is roze? Dat slaat toch nergens op.


    Every tear falls down for a reason.

    (...)
    Nja, het is gewoon mijn mening. Ik vind het vaag.
    En ik zet er wel gayig in, want hoe moet ik het anders zeggen? Slipknot is vaag Slipknot is roze? Dat slaat toch nergens op.

    Nou dan bedoel je het toch wél zo. :')
    Ga je gang als je een van die mensen wilt zijn die iemand al gayig noemt om zijn haarkleur. o.O
    En je bent zeker tegen hokjesproppen?
    Ik vind het stoer staan, hij is tenminste niet zo'n pussy.
    Sorry dat ik zo tegen je uitval maar ik ben sjago.

    En trouwens: Slipknot is gayig slaat wél ergens op wou je zeggen? o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Link veranderen in woordjes doe je zo:
    Hier je tekst [/ url]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Nou dan bedoel je het toch wél zo. :')
    Ga je gang als je een van die mensen wilt zijn die iemand al gayig noemt om zijn haarkleur. o.O
    En je bent zeker tegen hokjesproppen?
    Ik vind het stoer staan, hij is tenminste niet zo'n pussy.
    Sorry dat ik zo tegen je uitval maar ik ben sjago.

    En trouwens: Slipknot is gayig slaat wél ergens op wou je zeggen? o.O

    Nja, ik bedoel gewoon dat ik het niet vind passen, en dat heb ik zo verwoord. En ik ben niet geheel tegen hokjesproppen, want iedereen doet het. je kan het mensen niet verbieden want onbewust doe je eht toch wel, en ik prop hem niet echt in een hokje ofzo, maar ik vind het gewoon niet passen, ik zeg niet meteen ja hij is wanne-be ofzo. En dat mag je vinden jou mening. Ik heb ook niet gezegd dat ik het lelijk vond, alleen dat het niet bij de band past.
    En maakt niet uit hoor.

    En dankje ^^


    Every tear falls down for a reason.

    Wat dat hokjesproppen betreft heb je helemaal gelijk.
    Maar je propt hem wel degelijk in een hokje, want hij 'past zo niet in het hokje van Slipknot'
    En graag gedaan ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat dat hokjesproppen betreft heb je helemaal gelijk.
    Maar je propt hem wel degelijk in een hokje, want hij 'past zo niet in het hokje van Slipknot'
    En graag gedaan ><

    Hm, oke miss wel. Maar jij propt slipknot nu ook in een eigen hokje, namelijk het hokje van slipknot.


    Every tear falls down for a reason.

    (...)
    Hm, oke miss wel. Maar jij propt slipknot nu ook in een eigen hokje, namelijk het hokje van slipknot.

    Die slaat helemaal nergens op ><
    Dat doe jij juist. Ik heb zoiets niet gezegd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Haha, daar heb ik niks tegen hoor! Maar ik vind het gewoon vaag. Slipknot, een fucking harde band, en dan roze haar? Dan klopt er iets niet in het plaatje you know.
    Spikes
    Engemaskers
    Tatoo's overal
    gescheurde kleding enal
    En dan roze haar?
    Ik vind dat neit kloppen.

    nee indurdaad.
    daarom vind ik het ook zo lachwekkend.
    het schopt het hele imago omver. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.