• Een verhaal geschreven door Goldenwing en Lorelle

    Genre: Drama , onbekende personen , romantiek

    Je kan me duizend keer zeggen hoeveel het je spijt en duizend keer zeggen dat je van me houd. Maar er komt in een punt in mijn leven dat ik besef dat het genoeg is geweest, dat het zo niet meer verder kan. Je raakt mijn binnenste op verschillende manieren. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Maar welke zal ik kiezen? Je vertelde me dat we leefden van de liefde, maar ik vroeg me af waar die liefde bleef. Had het een andere betekenis voor je? Meende je ooit de woorden die je tegen me zei? En op een zekere dag kom je een nieuw persoon tegen in je leven, die je vertelt dat alles goed zal komen. Die de hoop er terug in blaast. En op het laatste zit je verwikkeld in een strijd tussen goed en kwaad. Shetan of Conway.

    link naar het verhaal


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Mooi beschreven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb net een abo genomen. Hij lijkt me echt heel leuk en het is mooi geschreven. (:


    wth.

    dankjewel beiden !


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Chapter two


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik ga lezen. Het klinkt al goed!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chapter three


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Het is echt een heel mooi en geweldig verhaal (:

    Wow, de beschrijving is zo vreselijk mooi.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”