• Hoi :'D
    Ik slik al ongeveer 4 jaar de pil (sinds mijn 12e dus), maar ik maak me nu lichtelijk zorgen. Ik heb nooit eerder problemen gehad ermee, dus ik stress hem wel. Het klinkt vast heel dom, maar oké. Ik vertel het toch maar en als je negatief wil reageren.. Er staat bovenin je scherm een rood kruisje.
    Vorige maand ben ik eerder met de pil gestopt omdat ik eerder ongesteld zou worden, zodat ik er op vakantie geen last van had. Doorslikken haat ik enorm erg, dus dat deed ik niet. Maar ik ben dus niet ongesteld geworden, nu nog steeds niet. Nu kan ik eerlijk zeggen dat ik de pil wel eens een keer ben vergeten, maar dat gebeurde altijd in de tweede week en dan hoef ik geen extra bescherming te gebruiken -> nagevraagd aan de huisarts. Ik heb sinds ik eerder met de pil gestopt ben ook geen pil meer geslikt en ben nu dik een maand te laat met ongesteld worden ><
    Mijn vriend en ik gebruiken buiten de pil om geen extra bescherming. De laatste maand wel, maar toch zijn we bang dat ik zwanger ben. D:
    Ik heb wel een test gedaan drie weken geleden, maar die was negatief. Toch ben ik nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik al een paar weken enorme last van mijn baarmoeder en stemmingswisselingen. Mijn schoonmoeder vroeg of ik nog wel ongesteld word, omdat ik een buikje heb gekregen. Niet dus, maar we hebben gezegd van wel, omdat ik nog vrij jong ben. En we het niet willen vertellen, want het zou uitlopen op ruzie waarschijnlijk. Verder heb ik geen tekenen van zwangerschap. Behalve het niet menstrueren dan.

    Wat denken jullie? Zal ik toch nog maar eens een zwangerschapstest doen en/of naar de huisarts gaan?
    Help me aub, en als je me dom vindt.. Prima, dat hoef je me niet te vertellen dan, want ik vind mezelf ook niet snugger op dit moment :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Nee, ik ben nooit ziek eigenlijk. En ik heb ook niet overgegeven..
    Mijn vriend denkt aan een ontsteking in mijn eierstok(ken) of toch echt zwanger.. Beiden zouden een ramp zijn, tbh.


    Mijn nicht heeft eierstokkanker gehad, maar het was goedaardig. Weer een andere had een ontstoken eileider en nog eentje heeft miskramen gehad. Bij ons zit het in de familie...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan en dan een test laten doen, met die goedkope dingen van de drogist weet je nooit of ze goed werken. Bovendien, je moet je pil ook als je niet ongesteld bent geworden weer slikken, heb je dat wel goed gedaan? Je hoeft niet gelijk zwanger te zijn als je niet ongesteld wordt, maar het zou wel kunnen, toch maar even naar de huisarts gaan lijkt mij, zoals ik al zei. Succes!


    “Love is a contradiction.”

    Als je een eierstokonsteking hebt merk je dat vrijwel meteen, het doet namelijk echt intens pijn. Je moet een test kopen en de test door de huisarts laten afnemen. -in een beker plassen, en de huisarts doet de rest-
    Heel veel huisartsen verkopen namelijk geen testen meer. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik word bijna nooit ongesteld in een stopweek. Je moet gewoon weer na die aantal dagen doorslikken. Maar test doen kan geen kwaad. Naar de dokter gaan ook niet.


    Gradually, then suddenly..

    DeSlenderman schreef:
    Huisarts :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Sombres schreef:
    Ik word bijna nooit ongesteld in een stopweek. Je moet gewoon weer na die aantal dagen doorslikken. Maar test doen kan geen kwaad. Naar de dokter gaan ook niet.


    Ik word dus altijd ongesteld :'D
    En ik heb niet doorgeslikt omdat ik echt 't gevoel heb dat er iets mis is. D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tulsa schreef:
    Huisarts, sowieso. Misschien.. ik weet niet wat het kan zijn, maar ga naar de huisarts en misschien zal je daar meer van weten?


    Only those who listen can hear

    Even naar de huisarts gaan voor zover zal dokter Julie je een raad geven:vrij de volgende keer als je eerder stopt extra veilig...met een ballon(cat)
    niet gemeen bedoelt ofzo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Zwangerschapstest - huisarts - hopen dat het goed komt (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Illuminati schreef:
    Huisarts, morgen meteen als ik jou was.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik word dus altijd ongesteld :'D
    En ik heb niet doorgeslikt omdat ik echt 't gevoel heb dat er iets mis is. D:

    Ga dan maar langs de huisarts. Dan weet je het maar zeker!


    Gradually, then suddenly..

    Ik weet dat als je langer de pil slikt en je er dan ineens mee stopt, zoasl bij jou, het langer duurt voordat alles weer op gang komt!


    -

    Illuminati schreef:
    Huisarts, morgen meteen als ik jou was.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    oei, dat had ik dus ook een keertje gehad, alleen toen schuurde de condoom van mijn vriend, en ik streste veel en werd ook niet ongesteld, ik had ook een test gedaan, was niet zwanger, maar ik denk misschien door de stres komt, ga anders toch even voor de zekerheid naar de huisarts

    sterkte(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Je mag niet zomaar eerder stoppen met je strip?
    Sowieso blijven je regels langer uit door stress, heb ik ook meegemaakt (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right