• Ik zat dus met het idee in mijn hoofd een rpg te maken over Mockingjay. Het laatse boek van The Hunger Games serie. Het leek me leuk inplaats van een rpg te maken over hoe iedereen elkaar afslacht, een rpg te maken over hoe de rebelen het capitool aanvallen. Er kan dan veel meer gebeuren. Je kunt eigen personages toevoegen en vanuit de al bestaande personages schrijven.



    What do you think?

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 14:20 ]

    Lijkt me leuk. (I want Katniss Gale or Peeta :D]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Dankje, ;D ik weet alleen niet of er veel mensen op zullen reageren

    Ik weet niet. Het lijkt me namelijk niet zo leuk als iedereen vanuit bestaande karakters gaat schrijven, en zo. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Met bestaande personages lijkt me niet zo leuk. Maar verder wel, als er personages zijn van het capitool en het verzet daar tegen, kan het een leuke RPG worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Reached en @Escritura

    Ja daar zat ik ook over te twijfelen. Ik denk dat het handig is als er al bestaande personages in voor komen zodat het niet helemaal van het verhaal af gaat maar voor de rest wil ik zo veel mogelijk onginele nieuwe personages.

    Doen of niet doen? ;3

    Laat anders de bestaande personage's er wel in voorkomen, maar niet dat één iemand ze speelt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik denk dat ik maar een paar bestaande personages erin laat voor komen en dat je niet meerdere bestaande personages mag zijn dus niet bijvoorbeeld: Peeta en Katniss maar een van de twee en daarnaast en nieuw personage.

    Klinkt leuk! Ik zeg doen!

    Dankje ik ga vanavond nog het rollentopic openen