• Lieve mensen! Ik heb een site opgericht, speciaal voor pubers. Deze komt vol te staan met: adviezen/tips, columns, testjes en weetjes, stories van mezelf, vrienden of van mensen die mailen (geen stories als op quizlet, maar over een belevenis in je leven, die een grote invoeld gehad heeft op je leven, zoals anorexia, zelfmoordneigingen, iemand die overleden is, gescheiden ouders) Kortom, alles in het teken voor jongeren. Ik, imlove & Daystar runnen deze site. Wij zijn ook de schrijfsters en de advies gevers. Neem alsjeblieft een kijkje, geef hier je mening en if you like it, sla de link op en bezoek zo af en toe onze site eens voor de nieuwste up-dates :) Je kan er zelf ook terecht, op de site vind je een mail adres, waar jij met jou problemen terecht kunt en wie weet komt jou verhaal of jou raad ook wel op de site te staan! Je kunt zelf aangeven of je anoniem wilt zijn, maar kijk voor alle info op de site!

    Dear Meggie

    Laat hier je mening achter, commentaar is altijd welkom! Leren we alleen maar van. En nogmaal! Like it, sla de link op :)

    Bedankt! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahaha mooizo, ik was de site kwijt :$ ik ga gelijk opslaan :$
    <3

    Tof!


    your eyes are like stars in the night.

    best een leuke site!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Goed van je zeg! Als meer mensen zo'n initiatief zouden nemen zouden pubers veel gelukkiger zijn!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Top!(H)


    I'm the author of my own life, unfortunately I'm writing in ink-pen and cant erase all my mistakes.

    grapefruit schreef:
    Goed van je zeg! Als meer mensen zo'n initiatief zouden nemen zouden pubers veel gelukkiger zijn!

    Ja inderdaad want ik bedoel ik heb ook wel is problemen en meestal is het vet handig als iemand advies heeft

    grapefruit schreef:
    Goed van je zeg! Als meer mensen zo'n initiatief zouden nemen zouden pubers veel gelukkiger zijn!


    Awww, dankjewel! (H)

    De site is nog maar een dag online en er moet nog vanalles aan verbeterd worden, maar ik doe echt keihard mijn best! En ik wil graag iedereen helpen. Ben op het idee gekomen door mijn vlaamse vriendin Amber, ze zei dat ik altijd aan iedereen zulke goede raad en advies geef en omdat ik zelf ook niet bepaald een makkelijke puberteit heb, wil ik er graag voor iedereen zijn en mensen met hun problemen helpen! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Philantha schreef:
    best een leuke site!


    None but ourselves can free our minds.

    nerveus schreef:
    (...)

    Awww, dankjewel! (H)

    De site is nog maar een dag online en er moet nog vanalles aan verbeterd worden, maar ik doe echt keihard mijn best! En ik wil graag iedereen helpen. Ben op het idee gekomen door mijn vlaamse vriendin Amber, ze zei dat ik altijd aan iedereen zulke goede raad en advies geef en omdat ik zelf ook niet bepaald een makkelijke puberteit heb, wil ik er graag voor iedereen zijn en mensen met hun problemen helpen! :)


    Ik ben ook een beetje een psych geweest voor vriendinnen, maar daar ging ik aan onder. Let je wel op dat je niet lang na gaat denken over hun problemen en ze niet persoonlijk op gaat vatten? Dat maakte mij kapot namelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Ik ben ook een beetje een psych geweest voor vriendinnen, maar daar ging ik aan onder. Let je wel op dat je niet lang na gaat denken over hun problemen en ze niet persoonlijk op gaat vatten? Dat maakte mij kapot namelijk.


    Nee, dat weet ik :) Gaat ook echt zeker goed komen! Ik probeer iedereen, zover als ik kan te helpen. Maar de site moet zich natuurlijk ook uitbreiden naar "" onbekende" mensen die graag (anoniem) hun verhaal willen doen. Maar ik wil echt wat doen voor ons pubers. Want zoals ik me zelf soms voel, dat gun ik niemand. Iedereen moet bij iemand terecht kunnen en ik hoop dat deze site daarmee helpt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Nee, dat weet ik :) Gaat ook echt zeker goed komen! Ik probeer iedereen, zover als ik kan te helpen. Maar de site moet zich natuurlijk ook uitbreiden naar "" onbekende" mensen die graag (anoniem) hun verhaal willen doen. Maar ik wil echt wat doen voor ons pubers. Want zoals ik me zelf soms voel, dat gun ik niemand. Iedereen moet bij iemand terecht kunnen en ik hoop dat deze site daarmee helpt.


    Wow jij eng jij op mij lijken.
    Ik vreemd Nederlands gaan praten als ik blij ben.

    Haha, ik snap hoe kut mensen zich soms kunnen voelen ja... helaas...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha xD Nou ik vind het leuk! Die enthousiaste reacties!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Haha xD Nou ik vind het leuk! Die enthousiaste reacties!


    Ja en alshet nerveus te veel wordt schieten Marije en ik haar te bij <3

    Nice hoor!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja en alshet nerveus te veel wordt schieten Marije en ik haar te bij <3


    Jep, Daystar en Imlove zijn mijn co-writers! Ze mogen af en toe ook een artiekel schrijven of een mail behandelen als het te druk wordt :) Ik ben ze echt dankbaar dat ze het leuk vinden om te helpen! En dat ze er net zo enthousiast over zijn als ik :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.