• Lieve mensen! Ik heb een site opgericht, speciaal voor pubers. Deze komt vol te staan met: adviezen/tips, columns, testjes en weetjes, stories van mezelf, vrienden of van mensen die mailen (geen stories als op quizlet, maar over een belevenis in je leven, die een grote invoeld gehad heeft op je leven, zoals anorexia, zelfmoordneigingen, iemand die overleden is, gescheiden ouders) Kortom, alles in het teken voor jongeren. Ik, imlove & Daystar runnen deze site. Wij zijn ook de schrijfsters en de advies gevers. Neem alsjeblieft een kijkje, geef hier je mening en if you like it, sla de link op en bezoek zo af en toe onze site eens voor de nieuwste up-dates :) Je kan er zelf ook terecht, op de site vind je een mail adres, waar jij met jou problemen terecht kunt en wie weet komt jou verhaal of jou raad ook wel op de site te staan! Je kunt zelf aangeven of je anoniem wilt zijn, maar kijk voor alle info op de site!

    Dear Meggie

    Laat hier je mening achter, commentaar is altijd welkom! Leren we alleen maar van. En nogmaal! Like it, sla de link op :)

    Bedankt! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Nee, dat weet ik :) Gaat ook echt zeker goed komen! Ik probeer iedereen, zover als ik kan te helpen. Maar de site moet zich natuurlijk ook uitbreiden naar "" onbekende" mensen die graag (anoniem) hun verhaal willen doen. Maar ik wil echt wat doen voor ons pubers. Want zoals ik me zelf soms voel, dat gun ik niemand. Iedereen moet bij iemand terecht kunnen en ik hoop dat deze site daarmee helpt.



    ehh, ga uit mijn hoofd? o_O
    ik denk ook zo ö
    anyways leuk initiatief :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik had de link al gelijk in mn favorieten gezet

    MissColfer schreef:
    Ik had de link al gelijk in mn favorieten gezet


    Awww dat vind ik echt super! :D Dankjewel!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik keek maar heel vlug even want ik ga slapen. Ziet er al mooi uit, maar kan de achtergrond één hoge resolutie foto zijn? Ik kijk namelijk op een hele hoge resolutie en wordt een beetje duizelig van het aantal keer dat ik die brievenbus zie :)


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Philantha schreef:
    best een leuke site!


    You're beautiful.

    All of you, thanks a lot (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Alsjeblieft <3