• Nou wat vinden jullie van haar >.<
    Ik had gisteren de VMA'S zitten kijken&like oh my god,zij kan live echt vet goed zingen [/not dus]Oh my god ik lachte haar gewoon uit dude,ze kan echt NIET zingen!

    Maarja ik dwaal af van het onderwerp.

    Wat vind je van haar?


    <3


    Lalalalalalalala.

    Ik vind der best wel goed o_O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    stom xD

    Eerst in clips een beetje Huppelkutje gaan doen, met dr big mac brillen enzo. En dan opeens proberen raar/eng te zijn in disturbia? :'D

    She sucks..

    sorry voor de fans x]
    x


    Winter is coming.

    Meid ik vind haar live echt bagger! En vooral distarbia ;s Gister ook geken het was echt erg ik had wel eens haar concert gezien maar dat was wel super! En op CD en in Videoclips rockt ze wel! Maar live nee -_-


    I do not hook up.

    Ik vind haar gewoon echt Niks
    I mean zij is echt zo'n OMG ik kan de woorden er niet eens vvoor vinden I mean ik vind haar een beetje zo'n Noujaa weet ik veel ik vind haar gewoon een domwijf met een zeikstemmetje!! I mean ze heeft echt een zeikstemm!!!

    Ik vind haare niets aan. En Disturbia Live was slecht. De dansers waren het mooist :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ach, ik vind haar muziek om te kotsen. Over haar karakter kan ik niet oordelen, ik ken haar niet persoonlijk.

    Meid ik vind haar live echt bagger! En vooral distarbia ;s Gister ook geken het was echt erg ik had wel eens haar concert gezien maar dat was wel super! En op CD en in Videoclips rockt ze wel! Maar live nee -_-


    Ja man¬¬' ik zat m'n eigen kapot te lachen serieus x] en zij heeft dikke heupen man xD


    Lalalalalalalala.

    She is IEEWWW:| echt man ze zong zo SLECHT bij de VMA's en dan loopt ze er ook nog bij alsof ze regelrecht van de Wallen komt >< Bij die 2ex dat ze optrad op de VMA's, omg, iemand hoefde maar zo'n flap van dr jasje open te trekken en je zag dr tiet x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    gister bij VMA zong ze echt niks zelf ofzo :/ en wat ze zong was niet echt goed.
    maarja, kvind dr liedjes soms wel leuk, maar zijzelf niet echt :/

    Nee klopt live is ze echt vet slecht... Maar sorry hoor Bill zingt live toch ook niet geweldig, de meesten bij de vma'szongen niet zo goed.


    en ik ben geen rihanna fan ofzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind haar gewoon echt Niks
    I mean zij is echt zo'n OMG ik kan de woorden er niet eens vvoor vinden I mean ik vind haar een beetje zo'n Noujaa weet ik veel ik vind haar gewoon een domwijf met een zeikstemmetje!! I mean ze heeft echt een zeikstemm!!!



    whahahaah x] jezus wij zijn het wel vaak eens xD[/like 2 keer ofzeu,maarja boeiend]


    Lalalalalalalala.

    Ik vond haar vroeger best wel stoér, maar ze doet nu TE hard haar best.Ik bedoel, komaan wat dat die gisteren nu aan ?Ik vind maar 1 liedje mooi van haar en dat is Take A Bow, bij al die andere doet ze gewoon TE hard haar best om stoer over te komen.


    The soul needs autumn.

    mwah.. live bakt ze er niks van maar ze heeft wel een paar leuke nummers
    maar kijk maar eens naar avril.. die kan live ook nie zingen (zip)


    when words fail, music speaks.

    Ik vind de mensen goed die haar muziek maken xd dan heb k het niet over umbrella maar cry en disturbia xd


    ...