• A long way from home




    In de woeste, onbewoonde gebieden van een onbekend land worden op een dag de meest vreemde wezens gedropt. Ze komen van al over de wereld, gebracht naar één plaats.
    Ze verschillen van vampiers tot weerwolven, centaurs tot nimfen, feeën tot elven. Geen van allen weet wat hij of zij daar doet, nog minder waar ze zijn.
    Al snel worden ze ongedurig, hun afkeer wegens sommige andere wezens komt hun in de weg. Zoals vampiers en weerwolven elkaars tegenpolen zijn.
    Sommige kennen elkaar misschien al, door haat of vriendschap verbonden, terwijl andere elkaar helemaal niet kennen.
    Als er opeens een stem door de lucht klinkt, zijn ze op hun hoede. De stem, die zich voorstelt als de Meester, vertelt hen dat als ze willen overleven, ze samen moeten werken en opdrachten moeten voltooien.
    Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Zullen ze er ooit achterkomen waarom ze op die vreemde plek gedropt zijn?

    Regels

    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Minimaal 235 woorden in je post.
    # Hou het alsjeblieft gezellig buiten je posten om.
    # Geen perfecte personages.
    # Maximaal twee personages per persoon.
    # Veel plezier!


    Invullijstje

    Naam
    Leeftijd
    Wezen
    Karakter
    Uiterlijk
    Extra

    Meiden - zit een stop op totdat er wat meer jongens zijn.

    - Gereserveerd door || Magnus || Zeemeermin
    - Gereserveerd door || JudithSuzann || Fee
    - Gereserveerd door || Mediocra || ?
    - Gereserveerd door || Molla || Elf
    - Gereserveerd door || Kit || ?
    - Gereserveerd door || LoveEeyore || Vampier

    Jongens

    - Gereserveerd door || Magnus || Drakenmens
    - Gereserveerd door || Molla || Faun
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 22:06 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een vrouwelijke fee?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Mag ik een vrouwelijke fee?


    Ik zal je erbij zetten. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een Mannelijke Faun en een Vrouwelijke Elf Reserveren ?
    Ik moet wel volgende week veel werken, maar ik denk dat ik toch wel tijd heb de rollen komende week in te vullen.


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Molla schreef:
    Mag ik een Mannelijke Faun en een Vrouwelijke Elf Reserveren ?
    Ik moet wel volgende week veel werken, maar ik denk dat ik toch wel tijd heb de rollen komende week in te vullen.


    Is goed. Ik zet je erbij. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Is goed. Ik zet je erbij. (:

    Oke fijn !


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Naam:

    Eve (Eveline) Collins


    Leeftijd: 16
    Wezen:Elf
    Karakter:Eve is erg nieuwsgierig en spontaan. Veel andere van haar soort verstoppen zich meestal als er groter wezen rond hangen in hun deel van het bos maar Eve gaat nu juist op onderzoek uit en is nooit echt bang. Dit zorgt er ook voor dat iedereen haar wel mag. Ze is altijd vrolijk. Eve is iemand die heel naïef is. Je kan haar alles wel wijs maken. (Gelukkig is haar beste vriend Kai een stuk minder goed gelovig. ) Eve gelooft mensen snel maar ze zal nooit zonder toestemming van geliefde zo maar ondoordacht dingen doen. Eve is ook erg slim en weet meer over het bos dan iedere andere bewoner. Dit is weer te wijten aan haar nieuwsgierigheid. Eve is ook altijd in voor avontuur. Hoe meer Avontuur hoe beter dat is wel een beetje haar motto. Ook al is ze ook erg trouw aan haar familie en zou ze nooit een te lange tijd van haar familie gescheiden kunnen overleven. Eve heeft ook de gewoonte om iedereen altijd op het begin met U aan te spreken , omdat ze altijd respect voor anderen heeft. Maar als je nou eenmaal vrienden bent met Eve dan praat ze je de oren van je hoofd af. Ook echt een eigenschap van Eve is dat ze altijd iedereen vragen stelt ook al zijn deze niet altijd even netjes om te vragen. Eve zegt ook altijd alles wat ze denkt ook al is die soms niet belangrijk of nuttig ze kan het gewoon niet laten. Tenslotte is ze nou eenmaal een meisje dat niet op haar mondje gevallen is.
    Uiterlijk:~Mackenzie Foy~ Eve heeft Bruin lang haar en Groene ogen. Verder heeft ze puntige oren en een mooi gezicht. Ze is redelijk klein maar je zal haar kracht daar door niet kunnen onderschatten want ze is zeker niet zwak maar juist best sterk. Ze heeft twee vleugels achter op haar rug die glinsteren in het licht van de zon.
    Extra:Eve is dol op Aardbeien en kan goed koken. Samen met haar beste vriend Kai verkend ze het onbekend land schap.

    Naam:
    Kai Ray


    Leeftijd:18
    Wezen: Faun
    Karakter:Hij is een rustig persoon en ook best terughouden. Hij vertrouwd ander niet snel. (Eve is een van de weinige wezen die hij vertrouwd op zijn familie na.). Kai is erg koppig en laat zich niet snel overhalen door andere. Hij is het liefste onder weg op zoek naar iets nieuws om zijn oude saaien leven te ontvluchten. Hij is ook redelijke snel verveeld. Kai is altijd wel serieus en stelt ze ook altijd volwassen op tegen over andere.Hij merk het ook meteen als iemand iets slecht in de zin heeft en hij moet er vooral voor zorgen dan Eve zich niet te snel laat inpakken. Kai is ook heel nuchter en is niet snel van dingen onder de indruk en zal vooral niet snel zijn gevoelens uiten. Veel mensen vind Kai daarom ook wat onaardig en ontlopen hem. Niet dat Kai hier echt mee zit. Het kan hem ook vrij weinige boeien wat andere van hem vinden ook al zegt Eve vaak tegen hem dat hij eens moet lachen. Hij weet best dat ze gelijk heeft maar hij is te koppig dat toe te geven. Hij is erg zorgzaam tegen over Eve. Kai is ook erg wijs en slim en weet bijna alles wel.
    Uiterlijk:~Wade Poezyn~ Kai heeft Zwart haar met daar in twee hoorns, een lichte huid en bruine ogen. Hij is best lang. Ook is hij best gespierd gebouwd tot aan zijn middel waar zijn Geitenpoten beginnen.
    Extra: Als Kai de kleine Eveline ontmoet is hij gelijk onder de indruk van haar manier van doen. Snel worden ze vrienden ook al maak hij normaal helemaal niet gemakkelijk vrienden. Eve is als een zusje voor hem en hij probeert haar altijd te beschermen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 11:05 ]


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Mag ik een vrouw? Nog geen idee wat voor wezen, tho.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mediocre schreef:
    Mag ik een vrouw? Nog geen idee wat voor wezen, tho.


    Is goed, ik zal je erbij zetten. (:

    Sorry, dat ik even niet heb gereageerd, ik ben net een paar dagen terug van een lange autoreis uit Zwitserland. : x

    @Molla, misschien nog achternamen ook?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 21:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Van morgen tot overmorgen slaap ik bij een vriendin, dus post ik mijn rol niet en kan ik jullie - eventuele - vragen even niet beantwoorden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ook een dame ? ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag ik een vrouwelijke vampier?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zal jullie erbij zetten zodra ik thuiskom. (:

    Ik zet nu een stop op de meiden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Is goed, ik zal je erbij zetten. (:

    Sorry, dat ik even niet heb gereageerd, ik ben net een paar dagen terug van een lange autoreis uit Zwitserland. : x

    @Molla, misschien nog achternamen ook?

    Daar was ik nog over aan het nadenken, want ik probeer er iets speciaal voor te bedenken maar het komt er nog bij !

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 10:33 ]


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Molla schreef:
    (...)
    Daar was ik nog over aan het nadenken, want ik probeer er iets speciaal voor te bedenken maar het komt er nog bij !


    Oké, is helemaal goed!

    Ik heb alle reserveringen aangepast. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Axel Cain Delirio



    • Leeftijd
    19
    Winterkind

    • Wezen
    Drakenmens

    • Uiterlijk
    Klik Klik
    Klik Klik
    Klik Klik

    Axel heeft een hoekig gezicht met hoge jukbeenderen. Hij heeft hazelnoot bruine ogen die beginnen te glimmen als hij zich amuseert.
    Hij heeft een slank, maar gespierd postuur. Met zijn lengte van 1.88 m , is hij een redelijk lange man. Zijn bruine haren is opgeschoren tot zijn hoofd en hij heeft nog enig gezichtsbeharing die hij net zo kort scheert als zijn hoofd.
    Axel zijn voorkeur voor kleding gaat uit naar wat donkerder kleurige kleding. Hij heeft vaak een eenvoudige spijkerbroek met riem aan, een soort hemd of shirt en daarover heen een jack.
    Hij heeft een normaal uiterlijk, totdat hij naar een druk verandert. Ook kan hij deels van die metamorfose aannemen. Hij kan sowieso altijd vuur uitblazen, dit heeft hij soms niet onder controle, tot zijn irritatie.


    Als draak is hij verschrikkelijk groot. Zijn huid is zwart als kool. Aan de onderkant van zijn vleugels is een rode rand te zien.
    Op zijn hoofd heeft hij twee hoorns aan elke kant van zijn hoofd. Zijn klauwen zijn vlijmscherp en zijn staart kan iemand hard raken.

    • Karakter
    Axel is altijd een buitenstaander geweest. Dit is omdat hij niet zoals alle drakenmensen in de zomer of lente is geboren, in de hitte van de zon. Hij is in de winter geboren, op de koudste dag. Hij was de eerste bij wie dit gebeurde en daarom werd hij verafschuwd.
    Zijn ouders werden hierom gedood en hij werd afzonderlijk opgevoed, in een gevang. Naarmate hij ouder werd, konden de Ouderen van de draken merken dat hij anders was dan alle andere. Hij groeide sneller en hij werd groter dan alle andere draken die er waren. Op je achttiende ben je uitgegroeid en elke draak had ongeveer dezelfde grote. Maar Axel niet, hij was veel groter dan alle andere draken.
    En terwijl draken alleen maar vuur konden spuwen, kon hij dat ook met ijs. Hij is bestand tegen ijs waar andere draken dat niet zijn.
    Door de angst voor hem, verbande de gemeenschap hem al op vroege leeftijd. Op zijn twaalfde werd hij in de bergen achtergelaten in de hoop dat hij dood zou gaan. Al had iemand het lef om een kind te doden, niemand durfde het aan.
    Hij heeft in zijn drakenvorm overleefd en at van het wild dat er was. Van de kou had hij nooit veel last, waardoor hij de winter met gemak overleefde.
    Door dit alles heeft hij echter wel een afkeer tegen wezens. Hij haat de drakenmensen voor het feit dat ze zijn ouders hebben vermoord. Axel is door dit alles heel wantrouwend geworden en vertrouwd wezens daarom niet in het algemeen.


    Axel is een sarcastisch persoon. Over het algemeen wordt hij als gemeen ervaren, omdat hij zegt wat hij denkt en altijd de waarheid zegt.
    Eén keer had Axel een vriend met wie hij goed mee kon opschieten, ook hij was een buitenstaander. Tegen hem was Axel niet zo tactloos en keek altijd uit met wat hij zei omdat hij hem niet wou kwetsen, soms zou hij dan ook dingen achterwege laten. Dit doet Axel echter alleen bij iemand wie hij mag of bij iemand bij wie hij kan zien dat diegene niet helemaal slecht was, alleen is hij nooit iemand met zoveel goedheid tegengekomen.
    Axel houdt er niet van als mensen ergens omheen praten als ze iets willen zeggen of vragen, hij vindt dat ze gewoon gelijk naar het punt moeten komen en zijn tijd niet moeten verdoen. Daar houdt hij ook niet van, mensen die zijn tijd verdoen met onzinnige dingen.
    Meestal is Axel ongeduldig en wil dat dingen gelijk gebeuren. Ook zal hij mensen niet om hulp vragen, alleen in hoogste nood. Dit is echter nog nooit voorgekomen. Hij wilt niet bij anderen in het krijt staan.

    • Extra
    Axel houdt van de winter.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki