• 5 boys, 1 dream, 1 band, ONE DIRECTION



    yeah, we got one direction infection but we like it !


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    (...)hahahah ja zulke dingen heb ik ook altijd, dan moet ik echt om van die dingen lachen waar je eigenlijk niet echt om moet lachen


    Jaa dat had ik dus toen in debios.
    En al die mensen.. sssssssst.xD


    What's so bad about being different?

    nouuu die foto doet het niet ):

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 15:00 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Ik krijg vooral inspiratie door muziek(:
    meestal baseer ik ook dingen op muziek.


    Dankje.(H)


    There is nothing more badass than being yourself

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Jaa dat had ik dus toen in debios.
    En al die mensen.. sssssssst.xD
    hahahaha ik heb dat ook al een paar keer gehad, tijdens de voorstukjes van de film, het was Pirates of the Caribbean en ik schrok me rot van dat zwaard wat opeens door de deur kwam, en dat was 3D dus ik begon keihard te lachen en iedereen echt zo naar achteren kijken hahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hahahaha ik heb dat ook al een paar keer gehad, tijdens de voorstukjes van de film, het was Pirates of the Caribbean en ik schrok me rot van dat zwaard wat opeens door de deur kwam, en dat was 3D dus ik begon keihard te lachen en iedereen echt zo naar achteren kijken hahaha


    Hahaha ik was laatst naar Bad Teacher.. voorige week.. met een vriendin.. maar er zit een jongen bij ons op scchool die echt lijkt op een kuiken.. en toen kwam er een reclame met een kuiken dus wij lachen helemaal dubbel en de mensen die er waren.. vet geirriteerd omkijken enzoxD en wij vet hard lachen.. ik weet niet waarom maar ik moet altijd lachen om de voorstukjesxD


    What's so bad about being different?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Hahaha ik was laatst naar Bad Teacher.. voorige week.. met een vriendin.. maar er zit een jongen bij ons op scchool die echt lijkt op een kuiken.. en toen kwam er een reclame met een kuiken dus wij lachen helemaal dubbel en de mensen die er waren.. vet geirriteerd omkijken enzoxD en wij vet hard lachen.. ik weet niet waarom maar ik moet altijd lachen om de voorstukjesxD
    hahahah er was ook echt een hele erge faal, de dichtsbijzijnde bioscoop heeft best kleine zalen, dus wij zaten daar komt er zo een reclame; Hé jij daar, op rij 15! Dus ik ga zo tellen, maar er waren geen 15 rijen dus ik moest daar ook helemaal om lachen, ik weet echt niet waarom maar op dat moment was het echt even heel erg grappig.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hahahah er was ook echt een hele erge faal, de dichtsbijzijnde bioscoop heeft best kleine zalen, dus wij zaten daar komt er zo een reclame; Hé jij daar, op rij 15! Dus ik ga zo tellen, maar er waren geen 15 rijen dus ik moest daar ook helemaal om lachen, ik weet echt niet waarom maar op dat moment was het echt even heel erg grappig.


    HahahahaxD de dichtsbijzijnde bios voor mij is Pathé Zaandam.. dat is maar eifenlijk 15 minuten fietseen ofzooxD maar er komen altijd kuikens in hun reclames.. dusjaa dan lig ik gewoon helemala dubbel.. en ook laatst vanweege ddie film.. uhm die nieuwe van Jim Carrey.. met die pinquins xD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    HahahahaxD de dichtsbijzijnde bios voor mij is Pathé Zaandam.. dat is maar eifenlijk 15 minuten fietseen ofzooxD maar er komen altijd kuikens in hun reclames.. dusjaa dan lig ik gewoon helemala dubbel.. en ook laatst vanweege ddie film.. uhm die nieuwe van Jim Carrey.. met die pinquins xD
    hahaha mijn dichtsbijzijne bioscoop is in Bergen op Zoom, langer dan een uur fietsen, ongeveer 35 minuten met de bus, en 25 met de auto. maar we gaan vanavond naar vlissingen omdat die best wel heel groot is haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hahaha mijn dichtsbijzijne bioscoop is in Bergen op Zoom, langer dan een uur fietsen, ongeveer 35 minuten met de bus, en 25 met de auto. maar we gaan vanavond naar vlissingen omdat die best wel heel groot is haha


    Wow okaaay dat is best ver:O
    Met de auto ben ik er denk ik al binnenn 10 a 15 minuten omdat we met de auto moeten omrijden-.-


    What's so bad about being different?

    hahahah mn pa is helemaal tegen me aan het zeiken dat ik morgen ook mijn kamer moet opruimen omdat mijn zus dat nu ook aan het doen is, maar ik deed gewoon keihard muziek aanzetten, en ik heb oortjes in dus ik heb de rest niet verstaan en dan praat hij gewoon door (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    hahahah mn pa is helemaal tegen me aan het zeiken dat ik morgen ook mijn kamer moet opruimen omdat mijn zus dat nu ook aan het doen is, maar ik deed gewoon keihard muziek aanzetten, en ik heb oortjes in dus ik heb de rest niet verstaan en dan praat hij gewoon door (:


    hahaha ik moest vorige week al mijn kamer opruimen.. maar ik heb het nog steeds niet gedaaanxD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    hahaha ik moest vorige week al mijn kamer opruimen.. maar ik heb het nog steeds niet gedaaanxD
    haha mijn pa vindt me lui omdat ik alleen maar de hele dag op de laptop zit, dus nu gaat hij mij allerlei dingen laten doen -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.



    <3<3<3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)haha mijn pa vindt me lui omdat ik alleen maar de hele dag op de laptop zit, dus nu gaat hij mij allerlei dingen laten doen -.-


    whahaha mijn moeder vind mij ook heel erg lui wordenxD


    What's so bad about being different?