• Oké, dit gaat heel raar klinken. Maar ik krijg gewoon afkickverschijnselen als ik niet schrijf. (Niet heel overdreven ofzo...) Maar in iedergeval. Ik heb al bijna twee weken niet meer geschreven omdat ik geen tijd had. En elke dag denk ik eraan om nadat ik terug van het werk ben of van waar ik ook was te gaan schrijven, en dan doe ik het uiteindelijk niet omdat ik zo moe ben.
    Dus, ik heb besloten om me vandaag af te sluiten van de echte wereld en me weer in de creativiteits wereld te verdiepen en verder te gaan met me verhalen. Ik voel me al vrolijker als ik dit vertel.
    Sorry, ik moest dit eventjes kwijt aan jullie.
    Hebben jullie dat welles als jullie een tijdje niet meer geschreven hebben dat je er gewoon naar verlangt?

    Niet met schrijven maar wel met andere dingen dus ik begrijp je wel. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik, dan schrijf ik verder in mijn hoofd/GSM


    Ex astris, sciencia

    Als ik geen internet heb. :'D
    Dus ik ga straks dood want ik heb drie weken geen internet.
    Ik ben gewoon youtube/quizlet verslaafd I guess.:Y)

    Celestial schreef:
    Als ik geen internet heb. :'D
    Dus ik ga straks dood want ik heb drie weken geen internet.
    Ik ben gewoon youtube/quizlet verslaafd I guess.:Y)


    dat bedoelde ik (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hahaaa jaa dat had ik gister dus. En vandaag weer. Ik wil gewoon iets gaan schrijven. Een nieuw verhaal en ben er ook al mee bezig x'DD Dus ja, ik weet wat je bedoelt (:


    Sometimes it's best not to care.

    Uhu, ik snap wat je bedoelt (:


    Olive

    Oh, dat heb ik altijd. Vandaar dat ik me altijd vreselijk voel als we op vakantie gaan. Ik uit mezelf nauwelijks en als ik het doe, dan wordt het gelijk weer afgekapt. Ik stop alles in mijn schrijven. Daarom neem ik nu voortaan een dagboek/schrift mee. Daar schrijf ik dan in. Het maakt niet uit wat ik schrijf, zolang het maar iets is. :')


    wth.

    Ik krijg enkel afkick verschijnselen als ik meer dan 48 uur geen anime heb gekeken.

    YukiNagato schreef:
    Ik krijg enkel afkick verschijnselen als ik meer dan 48 uur geen anime heb gekeken.


    Oh, daar heb ik ook last van. (krul)


    wth.

    Celestial schreef:
    Als ik geen internet heb. :'D
    Dus ik ga straks dood want ik heb drie weken geen internet.
    Ik ben gewoon youtube/quizlet verslaafd I guess.:Y)


    Ik denk dat je nog een verslaving vergeten bent!


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik denk dat je nog een verslaving vergeten bent!


    Me can't see tha picture.
    But I already know what it looks like..
    Ik ben helemaal geen house verslaafde hoor! :'D
    Ik kijk het af en toe maar verder ook niet.

    Ik heb er niet echt veel problemen met als ik niet schrijf, achja (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."