• Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen over mijn Ball Jointed Doll, hé? :3
    Ik ga het nu goedmaken en een update posten. ^-^


    Update nummertje 1:
    In mei - ja zo lang geleden al o.o - opende ik een topic over welk pruikje en welke ogen ik zou nemen. 29 juli - ja, echt vreselijk hoe lang dat duurt - is het eindelijk aangekomen bij mij thuis. ^-^
    Dit pruikje is eruit gekomen met deze ogen.
    En zoals beloofd, foto's:




    En update numero 2:
    Ik werd de mod genoemd die snel aan 500 euro wou komen, en dat is me toch half gelukt! Phah!

    In dit topic vroeg ik dat dus. Ik heb mooi gewacht tot ik mijn vakantiewerk mocht doen en nu heb ik toch mooi minstens 200 euro verdiend. Jammer genoeg is er iets mis op mijn werk en heb ik het geld nog steeds niet in mijn handen. >.<

    Maar ik ga dus deze handsome boy ermee kopen.


    Zijn naam wordt waarschijnlijk Link.

    En ik heb samen met mijn mama stoffen gekocht, dus ik kan eindelijk leren stikken. ^-^

    Zo, dat was het. Ik hoop dat jullie haar nieuwe spulletjes en grote broer leuk vinden. :3

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 17:42 ]


    Let the Night embrace you

    Superleuk <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    cute :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze is echt super mooi met die ogen en dat haar! ;3
    Ik vind het zelfs mooier dan met haar zwarte haren ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ^ Dat is best grappig aangezien ze fullset (Een doll met kleren en haar erbij als je ze koopt) was. Dat zwarte pruikje is speciaal voor haar gemaakt. :'D
    Maar bedankt. :3

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:31 ]


    Let the Night embrace you

    Hesperide schreef:
    ^ Dat is best grappig aangezien ze fullset (Een doll met kleren en haar erbij als je ze koopt) was. Dat zwarte pruikje is speciaal voor haar gemaakt. :'D
    Maar bedankt. :3

    Echt? Raar, ik vind dat blonde veel beter staan! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind ze echt zo schattig! :3

    Oja ik was vergeten dat dat van die poppen waren.. ik vind ze zo eng dus daarom kijk ik liever niet naar deze topics :'D


    -

    Celestial schreef:
    Ik vind ze echt zo schattig! :3


    None but ourselves can free our minds.

    They are so utterly gorgeous o.o
    Ik wil zelf ook nog héél graag eens een bjd, maar eerst een ps3!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Genius schreef:
    Oja ik was vergeten dat dat van die poppen waren.. ik vind ze zo eng dus daarom kijk ik liever niet naar deze topics :'D