• Okay, zoals vele hier begin ik een nieuwe story en nou heb ik een paar rollen nodig.

    STUDIO FARAYA



    Renee Jenner runt de meeste bekende dansschool van Nederland, Studio Faraya. Ze geeft zelf geen les, ze is alleen de directrice. Als Renee op een middag naar de Studio gaat treft ze daar een dode man aan, ... , hij blijkt de zoon te zijn van het politiehoofd, .... Iedereen verdenkt ... van de moord, maar waar was ... dan? Renee gaat op eigen onderzoek uit, maar is dat wel zo slim?


    Deze rollen heb ik nodig:

    -Beste vriendin Renee.
    -Verloofde Renee.
    -Meisje waarvan iedereen haar van de moord verdenkt.
    -Zusje Renee, ze is jonger dus. Renee is 25.
    -Iemand met de initialen: R.N.Z, maakt niet uit jongen of meisje.
    -Het politiehoofd, liefst een vrouw. (Btw ze is ook de moeder van de vermoorde jongen. Dus ze is al boven de dertig.)
    -Vermoorde jongen, komt er in het begin in voor.
    -Meisje die vreemdgaat met de verloofde van Renee.
    -Een lerares.
    -Een leraar.
    -Of zelfverzonnen, die was ik vergeten , haha.

    Dit moet je invullen.

    ROL:
    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd én geboortedatum:
    Uiterlijk: (het liefst een foto, maar je mag m ook gewoon beschrijven)
    Karakter:
    Woonplaats:
    Extra:
    Waarschuwen als het verhaal begint?:

    Ik kies niet de eerste, ik kies de beste.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 20:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ROL: Meisje waarvan iedereen haar van de moord verdenkt.
    Naam: Lucy
    Achternaam: Snyders.
    Bijnaam: Luus.
    Volledige naam: Lucy Jenna Mary Snyders.
    Leeftijd én geboortedatum: 23, 12-05-1988
    Uiterlijk:


    Karakter: Lucy is erg spontaan, ze trekt snel met mensen op. Ze krijgt meestal altijd gelijk.
    Woonplaats: Amsterdam.
    Extra: //
    Waarschuwen als het verhaal begint?: Jep.

    Rol: Beste vriendin.
    Naam: Francis
    Achternaam: de Graaf
    Bijnaam: Francis
    Volledige naam: Francis Christina de Graaf.
    Leeftijd én geboortedatum: 24
    Uiterlijk:


    Karakter: Francis is een welgenoemde pretbek. Wanneer Renee down is, heeft Francis altijd wel weer een manier om haar op te vrolijken. Ze is lekker gek, en is altijd bezig met jongens. Zo'n meisje waar iedere jongen voor valt. En toch is ze er wel echt voor je als er iets is. Alhoewel ze soms wel vrij bot over kan komen.
    Woonplaats: Maastricht?
    Extra: Francis helpt Renee in haar onderzoek, maar ze wantrouwt het wel een beetje. Ze is echt bang dat Renee te ver gaat hierin.

    Edit: plaatje doet het niet dus hier de link: http://weheartit.com/entry/13185787

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 20:05 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ROL: Het politiehoofd.
    Naam: Margo
    Achternaam: Killian
    Bijnaam: Heeft ze niet, vroeger noemde haar moeder haar altijd Mary.
    Volledige naam: Margo Simone Jennifer Killian.
    Leeftijd én geboortedatum: 42, 14-01-1969
    Uiterlijk: Ik kan geen goede foto vinden, van iemand van 42 dus beschrijf ik het.
    Margo heeft roodachtig haar en mooie donkerbruine ogen, voor iemand van 42 is ze nog heel aantrekkelijk. Ze draagt vaak wel wat make-up en houd zich goed bezig met haar uiterlijk een tijdje liet ze het versloffen vanwege de dood van haar man.
    Karakter: Margo was vroeger altijd heel spontaan maar naarmate ze ouder werd verzwakte dat. Vangewe het verlies van haar man, kanker. En nu ook haar enigste zoon. Ze blijft alleen over.
    Woonplaats: Amsterdam.
    Extra: Margo gaat vaak naar het graf van haar man, wat niemand weet. Omdat ze nu bikkelhard is.
    Waarschuwen als het verhaal begint?: Jaa.


    Something in you, lit up heaven in me.

    Rol: Zusje van Renee
    Naam: Zoey
    Achternaam: Jenner
    Bijnaam: Z
    Volledige naam: Zoey Evelyn Maya Jenner
    Leeftijd: 19, 13 september 1991
    Uiterlijk:


    Zoey heeft bruine krullen die net over haar schouders komen. Ze heeft groene ogen die vriendelijkheid uitstralen.
    Karakter: Zoey is erg lief maar als je haar familie en haar vrienden durft te bespotten scheld ze. Ze is erg intilligent en laat zich niet snel door iemand beïnvloeden. Ze is zeer goed in schrijven en dansen en is erg creatief en sportief. Ze kan soms ook maf zijn want als zij valt lacht ze zelf erom. Ze kan erg melig zijn soms zo erg dat als ze naar iemand kijkt ze in lachen uitbarst.
    Woonplaats: Flevoland,Almere-Buiten
    Extra: Zoey heeft een hekel als iemand tegen haar liegt en is erg goed in raadsels oplossen
    Waarschuwen? Jaaa


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ROL: Iemand met de initialen R.N.Z
    Naam: Rosalee
    Achternaam: Zuids
    Bijnaam: Roos of gewoon Rosa.
    Volledige naam: Rosalee Nicky Zuids
    Leeftijd én geboortedatum: 21, word 22 op 31 oktober (halloween toch ?)
    Uiterlijk: Rosalee
    Karakter: Rosalee is snel te vertrouwen, ze maakt ze nergens druk over. En ze is erg spontaan.
    Woonplaats: Rotterdam ?
    Extra: Rosalee heeft een litteken op haar buik, een messnede van haar vorige vriendje als aandenken.
    Waarschuwen als het verhaal begint?: Jaaa.


    Don’t wait for the perfect moment. Just take a moment and make it perfect.